Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tämä jakso kuvaa ukon sähellystä ja muutenkin vaikuttaa lähinnä puolustusvoimien esittelyvideolta. Mitään syvällisempää pohdintaa ei maanpuolustuksesta havaittavissa.

Kommentit (15)

Vierailija

Kattelin samaa. :D Keski-ikänen ukko päässyt leikkimään. Mikäs siinä, mutta katsojalle ei paljoa tarjoa. Turha sarja muuttuu entistäkin turhemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut jaksoakaan, joten miksi katsoa ja valittaa täällä.

Sinkkumies

Miksiköhän edes olet kiinostunut kommentoimaan koko ketjuun? :D

Vierailija

En muutenkaan pysty oikein katsomaan sarjaa. Tärkeintä tuntuu olevan aina Armanin tunnereaktioiden ja itkemisen kuvaaminen. Olen yllättynyt siitä, että se jaksaa kiinnostaa ihmisiä, koska yleensä ihminen haluaa itse miettiä mitä mieltä on asiasta ja kokea ne tunnereaktiot itse. Ei minua kiinnosta katsoa kun montakymmentä sekuntia kuvataan Armania mietteliäänä pudistelemassa päätään. Minua kiinnostaisi moni ohjelmassa käsitelty aihe, mutta ei se mitä Arman siitä ajattelee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei oo käynyt.

No sehän sanottiin tuossa ohjelmassa. Ootko täällä kommentoimassa ohjelmaa mitä et edes katso?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut jaksoakaan, joten miksi katsoa ja valittaa täällä.

Sinkkumies

Miksiköhän edes olet kiinostunut kommentoimaan koko ketjuun? :D

Koska tämän nimi on keskustelupalsta. Ajattelin, että jos aloituksessa olisi sanottu jotain kiinnostavaa. Olisin sitten voinut vaikka jakson katsoakkin. En vain ymmärrä miksi ensin katsoa jotain minkä sanoo olevansa paska ja sitten tulee vielä tänne ruikuttamaan asiasta.

Ei mee jakeluun.

Vierailija

Tämä oli AINOA hyvä jakso koko sarjassa.

Se vanhustenhoitojakso olisi ollut hyvin tärkeä, mutta siinä näytettiin vain sitä ihanaa pintapuolta. Huonoa oli aluksi hyvin pieni pätkä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat