Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä mieltä? Meillä oli eilen palaveri, jossa pomo käytti minua kaikkien kuullen esimerkkinä siitä kuinka asioita ei saa tehdä. Onko tämä ihan normaalia ja olenko vaan liian herkkä, vai onko asiatonta pomolta antaa negatiivista palautetta kaikkien kuullen?

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä? Meillä oli eilen palaveri, jossa pomo käytti minua kaikkien kuullen esimerkkinä siitä kuinka asioita ei saa tehdä. Onko tämä ihan normaalia ja olenko vaan liian herkkä, vai onko asiatonta pomolta antaa negatiivista palautetta kaikkien kuullen?

Riippuu hieman siitä mitä olet tehnyt. Jos kyseessä on sinun oman hengen tai työkaverien hengen vaarantavasta piittaamattomuudesta tai osaamattomuudesta ja tarkoitus on estää vaaratilanteiden syntyminen niin minusta se on ihan ok. Mutta noin yleensä muussa tapauksessa ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On tietenkin asiatonta. Mun pomo harrastaa samaa.

Just. Nolaako vaan sinut, vai tasapuolisesti kaikkia?

Meillä ei ketään muuta nolattu. Ihmettelen kyllä tätä käytöstä, koska olen tosi kiltti ja tunnollinen työntekijä. En mielestäni yhtään sellainen, joka ansaitsisi jonkun näpäytyksen ja tämä "virheeni", oli myös aika pientä. T:ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Riippuu hieman siitä mitä olet tehnyt. Jos kyseessä on sinun oman hengen tai työkaverien hengen vaarantavasta piittaamattomuudesta tai osaamattomuudesta ja tarkoitus on estää vaaratilanteiden syntyminen niin minusta se on ihan ok. Mutta noin yleensä muussa tapauksessa ei.

Missään nimessä ei ole ollut kysymys kenenkään hengen vaarantamisesta. Mietin, että jos ilmaisisin hänelle jotenkin että mielestäni se ei ollut ihan asiallista. En kyllä haluaisi tehdä asiasta numeroa kertomalla hänen esimiehelleen, koska kyseessä niin pieni mitätön asia alunperin. Tuli vaan ikävä olo, ja mietin onko esimiehelläni jotain henkilökohtaista minua vastaan. T:ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat