Vierailija

En ole pinnallinen, mutta kyllä on poika erikoisen naisen valinnut. Aiemmin ovat ovat olleet hyvin tyylikkäitä ja elegantteja. Suorastaan missejä tällaiseen jo ryppyiseen äitiin verrattuna.

Poikakin on komea. Pitkä ja saanut isältään tummat piirteet.

Nyt sitten toi melkoisen erikoisen naisen näytille. Ei ole juuri syömisiään katsonut ja tyylissä hiomista. Aika räikeä tyyppi. Ja erikoisia piirteitä. En oikein tiedä mitä sanoa. Asian ei pitäisi kiinnostaa, mutta kyllä se vaivaa.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Anna olla, ei sinun hänen kanssaan tarvitse seurustella? Jos poikasi on onnellinen, nainen on hänelle oikea. Ja eikö oman lapsen onni ole äidille se kaikkein tärkein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kai se poikas sitten oli niin fiksu, että tajus luonteen olevan tärkeämpi kuin ulkonäkö. Joutuuhan sitä samaa akkaa katselemaan sitten ryppysenäkin. Tajusi, ettei halua rinnalleen yhtä pinnallista tyyppiä kuin äitinsä :)

Vierailija

Juurihan oli uutinen että naiset ei huoli mitä tahansa, eli poikasikin on joutunut laskemaan standardeja.

Niin se vain menee nykyään, että fiksu yliopistokoulutettu mies joutuu tyytymään varoitusväreillä päänsä sotkevaan haisevaan lähiöpubin kantikseen tai johonkin piikittäjään.

Vierailija

No ei tämä kyllä rikkaalta vaikuta ammattinsakaan puolesta.. Ja en tiedä voiko tuosta onni tulla. En ainakaan itse nähnyt luonteessa mitään erikoista. Ja mielestäni noin nuoren pitäisi vähän katsoa syömisiä. Ainoa lapsi vielä minulla niin kai sitä on vähän kriittinen.
Ap

Vierailija

Olet kuin mieheni suku :D taidat olla anoppini. Tiedä se että ulkonäkö kertoo paljon ihmisestä. Ja juuri nää kauniit elegantit ovat niitä tyhmempiä kuin homsuiset turvalliset naiset :D

Vierailija

Kyllä aika ennakkoluuloinen olen.. Enkä sille mitään voi. Miehelle vähän kauhistelin, niin oli sitä mieltä, ettei kuitenkaan kosittu ole, että turhaa murehdin.

Pojalla aina noita tyttöjä käynyt, mutta mitä vanhemmaksi tulee sitä kauemmin ne kestää. Ja kyllä nyt tolkun ihmisenä mietin, että jotain siinä on kun on noin aiemmista erilainen.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei tämä kyllä rikkaalta vaikuta ammattinsakaan puolesta.. Ja en tiedä voiko tuosta onni tulla. En ainakaan itse nähnyt luonteessa mitään erikoista. Ja mielestäni noin nuoren pitäisi vähän katsoa syömisiä. Ainoa lapsi vielä minulla niin kai sitä on vähän kriittinen.
Ap

Haha! Siinä on kyllä semmonen kultakimpale anoppina, että oksat pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap

Haha! Siinä on kyllä semmonen kultakimpale anoppina, että oksat pois.

Mietipä kun koko suku on arvosteleva pinnallisuutta, kaikkea sitä joutuukin välillä sietämään.

Ei nuo aiemmat mielestäni mitenkään tyhmiä olleet. Nuoria ja rakastuneita, mutta hyviä suunnitelmia elämälle ja positiivisia ihmisiä. Tästä uudesta naisesta en saanut juuri mitään kuvaa, hiljainen oli. Jos nyt hyvää sanon, niin kauniit hymykuopat sentään. Mutta huomasin, että oli aika turvonneet sormet, minä kun katson käsiä paljon. Mietin onko ehkä jokin sairaus.
Ap

Vierailija

No niin,ällöttävää,yäk. Käske poikaasi heti lopettamaan tapaamiset ja jättämään se sika ! Ansaitsee parempaa,ulkonäkö on kaikki kaikessa ja ratkaisee elämässä kaiken ,muista se.

Vierailija

Ei se ulkokuori kaikkea kerro. Ehkä nainen rakastaa pissaleikkejä tai tykkää ballbustingista, ja nämä ovat juuri asioita, jotka saavat poikasi kuumaksi.

M45

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat