Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mietin vaan.:)

Kommentit (17)

Vierailija

Vaikea sanoa, tietysti aina jos tulee akuutti tarve, mutta muuten sanoisin että varmaan joka vuodenajalle tulee jotain ostettua.

Miksi kysyt tällaista?

Vierailija

5 vuoden välein näyttää iskevän innostus. 

Nyt olisi intoa, mutta kaapit on täynnä vaatteita ja kärsin housupulasta.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yleensä muutaman vuoden välein, tiheimmillään parin vuoden välein ehkä, harvimmillaan voi mennä lähemmäs viittä vuottakin. Silloin kun on tarvetta uusille vaatteille niin vaatteita tulee ostettua.

Vierailija

Aina kun löytyy jotain hienoa josta tykkään.

Ikävä kyllä kaupat täälläpäin on niin huonoja ettei juurikaan tarvitse lompakkoa raotella.

Vierailija

Kun kohdalle osuu joku halpa "tota vois tarvita"-vaate. Olen sen kokoinen ukko, että mistään dressmannista on turha lähteä nuttuja etsimään vaan niitä on ostettava silloin kun kohdalle osuu tai mentävä isojen miesten kauppaan, niissä tosin ovat hinnat sitä luokkaa, ettei usein tule ostoksilla käytyä.

Kerran takavuosina näin silloisessa Tarjoustalossa hyvän näköisen paidan, jonka suurin koko oli harmillisen vähän liian pieni minulle, hintakin jotakin luokkaa pari kymppiä. Muutamaa päivää myöhemmin kävin sitten isojen miesten kaupassa ja hämmästyksekseni siellä roikkui näitä samoja paitoja, tietenkin muutamaa pykälää isompia kokoja. Intoni laimeni nähtyäni hintalapun 96 euroa. 

Vierailija

Mun mieheni ostaa itse vain t-paitoja. Niitä tilailee ehkä 3-4 kertaa vuodessa.

Muuten mies odottaa vaan saavansa lahjaksi tai, että mä ostan. Ostin viime viikolla hänelle Hilfigerin t-paidan, kun sattui hyvä tarjous eteen. On nyt miehen lemppareita. Mies luottaa mun makuun, joten mä ostan hänelle usein jotain, kun sattuu mieluisa kohdalle.

Housuja en uskalla ostaa ja niitä miehellä onkin sitten vähiten. Ei ole mitenkään innokas shoppailija. Miehen vanhemmat antoivat nytkin hänelle housut joululahjaksi. Miehen pitäis vaan käydä ne sovittamassa ja ostamassa. Saa siis itse hakea mieluiset hinnasta välittämättä. Eipä ole vielä saanut aikaiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hienot ja uudet vaattee kompensoi todelkakin ruman naaman..

Ei ainakaan mulla, vaikka pistin rahaa menemään kunnolla. Sen sijaan ok näköinen kaverini sai baarista varsin usein, vaikka sillä oli jotain perusrytkyjä ja likaiset tennarit

Vierailija

Parin vuoden välein käyn hakemassa Bangkokista muutaman puvun ja kasan paitoja ja krakoja, koska tarvitsen niitä töissä. Farkkuja ja kenkiä tilaan myös parin vuoden välein. Ulkoilu- ja urheiluvaatteita ostan yleensä kevät- ja syysaleista seuraavaksi kaudeksi kun vanhat alkavat olla loppuun käytetty. Kalsareita, sukkia ym tarpeen mukaan muutaman kerran vuodessa. Vaimo ostelee shoppailureissuiltaan jotain satunnaisia vaatteita minulle silloin tällön, tyylillä "näin tämän ja ajattelin että sopis sulle", yleensä sopiikin.  Siinäpä ne pitkälti tulee jo vaatetustarpeet tyydytettyä.

Vierailija

Kerran vuodessa varmaan kun jokin hajoaa. Viime talveksi en jaksanut hankkia takkia, joten harrastin vain runsasta kerrospukeutumista. Nyt pitäisi ostaa jotkin kesään sopivat jalkineet, mutta kenkien etsiminen on ärsyttävää kun jalka on omituisen kokoinen ja muotoinen. Vähän tuntuu sitä, ettei ehkä tule hankittua taaskaan mitään.

Selailin tässä H&M:n kuvastoa. Se tulee mulle kun olen joskus tilannut netistä jotain. Naisten vaatteita oli 98 sivua ja miesten 15. Aika iso ero.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerran vuodessa varmaan kun jokin hajoaa. Viime talveksi en jaksanut hankkia takkia, joten harrastin vain runsasta kerrospukeutumista. Nyt pitäisi ostaa jotkin kesään sopivat jalkineet, mutta kenkien etsiminen on ärsyttävää kun jalka on omituisen kokoinen ja muotoinen. Vähän tuntuu sitä, ettei ehkä tule hankittua taaskaan mitään.

Selailin tässä H&M:n kuvastoa. Se tulee mulle kun olen joskus tilannut netistä jotain. Naisten vaatteita oli 98 sivua ja miesten 15. Aika iso ero.

Samalta tuntuu monissa vaateliikkeissä, lähes koko liike on varattu naisten vaatteille ja miehille joku vaivainen nurkka raivattu jostain.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat