Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patti rinnassa

Violekunt
24.05.2016 |

Eli siis löysin noin viikko sitten patin rinnastani. Patti ei ole kivikova (minulla on kovempiakin patteja ollut ei vain rinnassa) mutta ei sellainen pehmeäkään (niitäkin on ollut). Patti myös liikkuu ja aristaa välillä koskettaessa. Välillä se on suurempi ja välillä pienempi. Patti ei ole mikään herneen kokoinen, vaan isompi ja se ilmestyi yhdessä yössä. Mikä se voisi olla? Kuukautiseni myös alkoivat tässä viikon aikana, voisiko siihen liittyä? Vai voiko olla syöpää?
Viime syksynä minulla oli niskassa/takaraivossa tätä pattia selvästi kovempi patti, joka ei liikkunut lähes yhtään. Muuten se oli täysin samanlainen kuin tämä nykyinen. Näytin pattia terveysalan asiantuntijalle ja terveydenhoitajallekin kävin sitä näyttämässä. Molemmat sanoivat että se on pehmeä eikä ole hätää. Parin kuukauden päästä patti katosi ja en edes ole muistanut sitä.
Ja ainiin, viime viikolla patin ilmestymisen aikaan minulla oli niska-, takaraivo- ja hartialihakset aivan jumissa. Flunssa oli myös viime viikolla.
Unohdin varmaan kertoa jotain oleellista mutta voin kertoa lisää jos haluatte:) Kysymys siis kuuluu: Voiko tämä olla syöpää?
Ja olen siis hyvin nuori vielä. 14-vuotias.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän