Annatko tarkoituksella joskus nännien näkyä vaatteiden alta (virallisestihan kukaan ei näin tee mutta anonyymisti voit paljastaa)
Huomiohuoraamistahan se on mutta miesten huomion sillä saa hyvin vaikka illalla kapakassa.
Kommentit (45)
Nännini näkyvät, halusin tai en. Isot rinnat (en halua topattuja liivejä) ja kovat nöpönännit (imettäminen oli mulle tosi helppoa!). Ikävä kyllä kuljen pitkät päällä usein, tosin itse en sitä varmaan aina huomaa saati muista. Vähänkin viileämmällä käytän paitojen ja mekkojen päällä neuletakkia tai rintojen päälle aseteltua huivia, jotta en pilaisi nännikammoisten päivää.
Vierailija kirjoitti:
Huomiohuoraamistahan se on mutta miesten huomion sillä saa hyvin vaikka illalla kapakassa.
Mulla rintaliivit aina yllä, mutta nännit paistaa paidan läpi siltikin. Nännini ovat aika isot, joten näillä mennään. En ole asiasta stressannut, enkä aloittajan kaltaisen vatipään mielipiteistä välitä. Miehet kyl näyttää tykkäävän nännien paidan läpi nöpöttämisestä, eikä siinä mitään antaa katseiden vaeltaa :D
En ole löytänyt yksiäkään sopivia topattuja rintaliivejä (poislukien urheiluliivit, joissa taas on jäätävät saumat, jotka näkyvät vaatteiden läpi ja lisäksi liiskaavat rinnat uniboobiksi), joten oletettavasti nännit joskus näkyvät joissain vaatteissa. Sori siitä.
Anneli Auer on ainakin yrittänyt popularisoida nännejään.
Vähän vaikea estää näkymästä, imetyksen jälkeen ovat kooltaan kuin kirsikat, näkyy jonkun verran vaikka olisi topatut liivit päällä.