Voinko panna raskaana olevaa
Minua mietityttää että voinko panna erästä naista. Hän on raskaana toiselle miehelle ja pelkään että penis menee vauvan sisälle tai tekee lommoja sen päähän. Hän on 7 kuukaudella raskaana. Miten estää näin käymästä vai joudunko vain syöttämään tätä rouvaa?
Kommentit (31)
Yleensä voi mutta on jotain asentoja joita pitää välttää. Raskaana olevat naiset on joskus poikkeuksellisen kiimaisia.
No ei vitussa se kulli mene sinne kohdun sisälle ja osu vauvaan. Eikä se mahdollinen sperma siellä muuta vauvan dna:ta mihinkään. Ootkohan ihan tosissas.
Vierailija kirjoitti:
No ei vitussa se kulli mene sinne kohdun sisälle ja osu vauvaan. Eikä se mahdollinen sperma siellä muuta vauvan dna:ta mihinkään. Ootkohan ihan tosissas.
No olen. Ensinnäkin siihen on syy miksi rouva ei halua seksiä miehensä kanssa ja toiseksi minulla on poikkeuksellisen suuri penis. Kolmanneksi kyseessä on lyhyt rouva joka sanoo aina seksin aikana että tuntuu siltä että penis menee kohtuun asti.
Ei ne luonnossakaan elukat niin perusta toisen uroksen siittämistä pennuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen. Ensinnäkin siihen on syy miksi rouva ei halua seksiä miehensä kanssa ja toiseksi minulla on poikkeuksellisen suuri penis. Kolmanneksi kyseessä on lyhyt rouva joka sanoo aina seksin aikana että tuntuu siltä että penis menee kohtuun asti.
Voi taivas tuota miehen kiimaista typeryyttä!
Mulla on 20cm penis ja naitiin aina kuin kanit kun vaimo oli kyltymätön aina raskauksien aikana. Rajuja orgasmeja kullini tyveä myöten sisällä. Vaimolla pituutta vain 163cm. Yritettii käynnistääkin naimalla kaikkia raskauksia, kuten muutkin, mutta onnistumatta.
mee, ap, paneen eukkoas, mikäli sinulla sellaista edes on
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 20cm penis ja naitiin aina kuin kanit kun vaimo oli kyltymätön aina raskauksien aikana. Rajuja orgasmeja kullini tyveä myöten sisällä. Vaimolla pituutta vain 163cm. Yritettii käynnistääkin naimalla kaikkia raskauksia, kuten muutkin, mutta onnistumatta.
Alle 20 senttisellä tuokin näköjään onnistuu paremmin. Kun itdellä sellainen minimuna ja laitoksellehan se oli låhdettävä viimeisimmän ennen synnytystä kerran jälkeen.
Pannut olen raskaana olevaa naista. Vaimoani ja eron jälkeen paria muutakin raskaana ollutta naista. Isot tissit isot halut kun ei ole oma mies suostunut.
Siis en minäkään välittäisi mutta kyseisen rouvan mies on entinen poliisi joka tunnetaan väkivaltaisuudesta. Joskus pelottaa että jäämme kiinni. En halua että rouva joutuu ongelmiin jos vauvan päässä on kolhuja kovasta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Siis en minäkään välittäisi mutta kyseisen rouvan mies on entinen poliisi joka tunnetaan väkivaltaisuudesta. Joskus pelottaa että jäämme kiinni. En halua että rouva joutuu ongelmiin jos vauvan päässä on kolhuja kovasta seksistä.
Eikö se lievä vaarantunne vaan kiihota lisää kun ei koskaan tiedä miten saattaa joutua taisteluun juuri senhetkisestä naaraastaan. Sellaista se uroksen elämä on. Tai sitten tyytyä olemaan ilman ja antaa toisten panna.
Pane vaan. Poliisi-mies on iloinen kun olit niin mukava hänen vaimolleen ja tulevan lapsensa äidille.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ite et oo tosissas tässä kommentissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tietämyksesi fysiologiasta ja anatomiasta on tällä tasolla, niin suosittelen sinulle vain omaa kättä.
Eihän nyt noihin muniansa kannata työntää. Vai oletko perverssi?
Outo fetissi kyllä jos haluaa raskaana olevaa nussia. Etkö pelkää että pökit vahingossa kullin kärjellä syntymätöntä vauvaa takaraivoon?
Itse suostuisin naimaan ainoastaan raskaana olevan turpeita tissejä, ei ole muuten mitään fiksaatiota jo kertaalleen siitettyihin naisiin.
Samalla myös kiinnostaa että jos panen tätä rouvaa niin voiko lapsi saada spermastani dna:ta ja muuttua minun lapsekseni. En halua ongelmia rouvalle mutta karvakolo kiinnostaa.