Player-miehet, vinkkejä kaivataan!
Ennen kuin aloitan, totean vain että tiedän kenet olen valinnut ja miehen vaihto ei ole se pointti tässä.
Mun miesystävä on tosi itsetietoinen ja itsekäskin tapaus. Kyttäämässä omaa etuaan ja tekemässä player-kikkojaan ja manipuloimassa. Täytyy sanoa että läskillä miehellä on ihan älyttömän jämäkkä ote omaan arvoonsa ja minä hölmö menin retkahtamaan tähän vaikka tiedän mikä hän on miehiään. No itse olen voimakasluonteinen nainen ja uskon että se viehätti miestäni ihan aluksi, se haaste.
Jossain vaiheessa menin sortumaan miehen naisia varten huolella rakennettuun "herkkään" kuoreen ja heikolla hetkellä menin vuodattamaan hänelle vaikka mitä ja näytin haavottuvuuteni ja sen että tarvitsen häntä. No kuten arvata saattaa, alkoi myös ukon mielenkiinto hiipua sillä sekunnilla.
Viime aikoina tämä on ollut väljehtynyttä itsestään selvyyttä. Ainoa milloin olen saanut mieheen eloa on silloin kun hänen tympeä itsekkyytensä on mennyt överiksi ja olen muuttunut tosi ylimieliseksi ja välinpitämättömäksi häntä kohtaan, enkä ole suostunut menemään hänen luokseen. Nuo ovat ainoita hetkiä kun mies huomioi minut kunnolla.
Kysymykseni kuuluu siis teille player-miehet millä tähän suhteen tapaiseen saa eloa ilman sairaalloista kissa-hiiri -leikkiä ja feikkaamista. Mikä saa teidät syttymään ja millä voisin korjata tämän tilanteen pysymällä itse järjissäni?