Paska mutsi?

joka ei voi tarjota lapsilleen ulkomaanmatkoja, antaa tukuttain rahaa, ostaa kallista elektroniikkaa ja mopoja yms?

Tulee riittämätön olo kun tuntuu että muilla on antaa kaikkea. Itse voin tarjota perusjuttuja, rakkautta ja joskus jotain xtraa...

Kommentit (8)

Vierailija

Höh. Itse olen kuin olenkin paskaäiti, mutta matkoilla kyllä käydään vähintään 2x vuodessa kauempana ja lähellä lisäksi. Kumman Sinä ottaisit mieluummin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Höh. Itse olen kuin olenkin paskaäiti, mutta matkoilla kyllä käydään vähintään 2x vuodessa kauempana ja lähellä lisäksi. Kumman Sinä ottaisit mieluummin?

Millä vien jos rahaa ei ole?

Ap

Vierailija

No toistaiseksi lapseni on vasta 2-vuotias, mutta ei meillä mitään spessua ole, opiskeleva yh-äiti kun olen. Isänsä kanssa sitten on vähän eri meininki, siellä kun rahaa on vähän enemmän, mutta yritän itse osaltani panostaa muihin asioihin. En sure sitä, ettei meillä ole paljoa rahaa, toivottavasti joskus työllistyttyäni on enemmän edes hieman, mutta toistaiseksi mennään sillä mitä on :)

Vierailija

Ei ole rahaa laittaa KAIKKEEN mitä muksut haluaa. Mutta saavat iltasatuja, leffailtoja ja haleja. Nämä ne ehkä musitaa paremmin kuin vaikka kymmenet lelut jotka menee rikki kuitenkin

Vierailija

Terveen järjen käyttö ei tee kenestäkään paskaa mutsia. Jos pitää valita että käydäänkö kaksi kertaa vuodessa ulkomailla (siksi että kaikki muutkin käyvät) ja syödään puoli vuotta puuroa niin vain idiootti lähtisi reissuun.

Vierailija

Et ole. Uusi pyörä pitää hommata esikoiselle, mutta säästän rahaa. Ja joo säästän ihan siihen käytettyyn pyörään. Ulkomaanmatkoja olen tehnyt yhden laivamatkan tallinnaan yli 10 vuotta sitten. Ja kaksi laivamatkaa tukholmaan joista toinen lasten kanssa ja toinen kun olin 16v. Viikkorahaa en lapsilleni anna, mutta säästötilille on mennyt jokaiselle joka kuukausi 9 euroa. Terv. 3 lapsen yh.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat