Vierailija

Tunnun olevan niitä poikkeuksellisia yksilöitä, joille työnteko on täyttä helvettiä. Voin rehellisesti sanoa, että elämäni parhaimmat vuodet oli silloin, kun olin lähes kolme vuotta työttömänä. Vaikka monet ihmiset valittavatkin ylitöistä ja vapaa-ajan puutteesta, niin silti he jotenkin saavat jotain oleellista tyydytystä työelämästään. Jo lyhyen työttömyysjakson jälkeen eivät enää jaksa vain "maata kotona" vaan ilmeisestikin kokevat saavansa jotain sosiaalista(?) tyydytystä työssä käymisestä. Minulle työ on vain pakollinen pakko, joka lähinnä masentaa. En jaksaisi herätä aamulla aikaisin ja tehdä työtä päivästä 8 tuntia. Vapaa-aikaa jää niin vähän. Eikä se iso rahasummakaan jaksa innostaa, kun on aina töissä eikä ehdi kuin sen muutaman loman ajan vuodessa kuluttaa niitä esim. ulkomaan matkaan.

Kommentit (10)

Vierailija

No mua työnteossa motivoi ainoastaan se raha. Pidän kauniista vaatteista, kengistä ja laukuista. Kotia on myös kiva sisustaa. Ulkomaillakin käydään muutaman kerran vuodessa.
Jos mulla olisi rahaa kasapäin, niin en kävisi enää palkkatöissä vaan harrastaisin hyväntekeväisyyttä. 

Vierailija

Mieti, miten haluaisit kehittää meidän yhteistä yhteiskuntaamme? Vai oletko täällä vain "ottamassa"? Mitä asioita pidät arvokkaina? Vapautta? (ryhdy toimittajaksi ja kirjoita epäkohdista) Vapaa-aika? (kehitä teknologiaa, niin että vapaa-aikaa saadaan lisää?) Taiteita? (kerro jokin merkityksellinen tarina) jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En saakaan. Töiden jälkeen en jaksa kuin maata ja tehdä kuolemaa sohvalla, parannellen kipeitä paikkoja, hiertymiä ja kipeitä lihaksia. Joskus torkahtelen rattiinkin kotimatkalla. Yritän päästä kouluun, mutta lueppa siinä sitten kun aivot on täyttä puuroa raskaan ja alipalkatun työhelvettipäivän jälkeen. Odotan vain viikonloppuja, jolloin on hetki aikaa elääkin, vaikka samalla pelkää taas sitä arkena odottavaa paskaa.

Vierailija

Minusta tuntuu, että käyn töissä esittämässä roolia. Näyttelen sitä ammattia, johon minut on palkattu. En siis ikään kuin oikeasti koe olevani yksi toimiston työntekijöistä, vaan esitän niin hyvin kuin jaksan. Onhan se raskasta, mutta siitä mulle maksetaan...
Olisihan se kiva, jos voisi olla oma itsensä työpaikalla.

Vierailija

Mulla on työ, jossa voimaa antavat

- etätyömahdollisuus
- joustava työaika
- hyvä palkka
- monipuoliset ja mielenkiintoiset työtehtävät
- kivat työkaverit
- työyhteisön ja asiakkaiden arvostus
- erittäin kattava työterveyshuolto

Vierailija

Mun työni on vaihtelevaa ja saan auttaa ihmisiä, se on todella palkitsevaa ja siitä tulee hyvä mieli :)

Palkka on keskinkertainen. Parempi saisi olla ...

Vierailija

Viihdyn työssäni, hyvät työkaverit. Positiivinen palaute innostaa ja myös se kun suoriutuu työstä hyvin. Toki rahakin on kiva saada

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat