Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen 16 ja pelkään, että vartalossani on liikaa testosteronia(tai jotain). Kuukautiset ovat säännölliset ja alkoivat 12-vuotiaana. Mutta minulla kasvaa vatsan ylä- ja alapuolella tummia ehkä 0.5cm pitkiä karvoja ja rinnoissa ja rintojen välissä. Ja olen normaalipainoinen mutta minulla on omenavartalo.

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mika kirjoitti:
Ihan normaalia se on kyllä naisillakin muutamia karvoja kasvaa rintoihin. Parempi omena kuin päärynä vartalo

Ei ole todellakaan "muutama"

Ap

Vierailija

Tarkoitatko omenavartalolla vartalosi muotoa (ei ylipainoa), vai sitä että olet ylipainoinen ja rasva on keskivartalolla, ylävatsalla? Jos vastaus on jälkimmäinen niin hormonitoiminnassa voi olla häikkää (sisäelinten ympärillä oleva rasva sekoittaa hormonitoimintaa).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko omenavartalolla vartalosi muotoa (ei ylipainoa), vai sitä että olet ylipainoinen ja rasva on keskivartalolla, ylävatsalla? Jos vastaus on jälkimmäinen niin hormonitoiminnassa voi olla häikkää (sisäelinten ympärillä oleva rasva sekoittaa hormonitoimintaa).

55kg/164cm ja vyötärön ympärys 82cm

Vierailija

Sama juttu mullakin sun ikäisenä. Olin silloin ihan varma, että mussa on jotain vikaa. Olen tietty vieläkin aika karvainen, mutta vähemmän. Ja mielestäni sekään jäljellä oleva karvoitus ei ole miestyyppistä. Ehkä ne oli ne teinihormonit. Olin myös lievästi ylipainoinen teininä, mutta nyt olen normaalipainoinen ja vartalokin muistuttaa enemmän tiimalasia. Kuukautiset ovat aina olleet normaalit ja yhden lapsenkin olen saannut eli tuskin kovinkaan hirveät mieshormonit mussa hyrrää. Ja tuskin sullakaan, luulen että johtuu iästä. Seuraa vielä tilannetta.

Vierailija

Mika kirjoitti:
Ihan normaalia se on kyllä naisillakin muutamia karvoja kasvaa rintoihin. Parempi omena kuin päärynä vartalo

Paskavitut omena vartalo on aivan kamala :D päärynä taas on naisellinen ja nätti.

AP ei oo normaalia et naiselle kasvaa paljon tummia karvoija rintojen, hartioiden tai selän alueelle varsinkaan jos on normaali painoinen läskeillä sitä saattaa karvoja tursuta joka paikkaan. mee lääkäriin

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat