Vierailija

Millaiset tulot teillä on?

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kannattaisi varmana kysyä myös että minälaiset autot :) Toki auton käyttö on aika kallista vaikka ostohinta olisi halpa.

Meillä on perheen bruttotulot suunnileen 55+35 tonnia vuodessa.

Vierailija

Kolme autoa ja kaksi moottoripyörää. (Rahallinen yhteisarvo n. 40 000 e)

Tuloina mun palkka, puolison peruspäiväraha ja lapsilisät. Mun bruttotulot n. 50 000 e/vuosi.

Vierailija

Kaksi 10 v vanhaa autoa koska asutaan joukkoliikenteen ulkopuolella ja molemmat töissä. Autot sentään velattomia, bruttotulot reilut 60000 vuosi...

Vierailija

Kaksi autoa, molemmat tämän vuosituhannen alkuhämäristä, eli vanhempia kuin lapset. Yhteen lasketut vuositulot brutto vähän alle 60 000e.

Vierailija

Tänä vuonna miehellä n.35t ja mulla 20t. Käytännön syistä on oltava 2 autoa. Julkiset kulkee huonosti/ei ollenkaan. Vuorotyö yms. Ensi vuonna mun tulot nousee 30-35 tonniin. Hyvin pärjätään nytkin. Jos mulla ei olisi autoa niin en kävisi töissä ja saisin rahaa vain muutaman tonnin vuodessa kh-tukea. (tais olla 200e/kk). Joten auton ostaminen on nostanut tuloja enemmän kuin mitä menoja.

Vierailija

Meillä on n. 40 autoa, joista kaksi on liikennekäytössä ja 10 rekisterissä. Minun bruttotuloni ovat n. 26000 euroa ja miehellä hieman vähemmän.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat