Vierailija

Ovatko paljon yhteydessä? Miten suhtaudut?

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On ja olen parista ihan oikeasti mustasukkainen. Jostain kumman syystä nämä ottaa yhteyttä vain viikonloppuisin ja pyytelee esim. baariin tai jonkun luo istumaan iltaa. Minua eivät ikinä pyydä! Joskus mies sanoo, että lähtee jätkien kanssa vaikka istumaan iltaa jonkun luo, niin ylläri nämä jotkut naiset lisäilevät kuvia illalta ja siellä myös mieheni koreilee... Uskoisin, että tietävät meidän olevan parisuhteessa, kun FB:ssä niin lukee myös, mutta eivät tee elettäkään, että pyytäisivät meitä yhdessä mihinkään, vain mieheni.

Vierailija

Ei ole sellaisia, joita en olisi koskaan tavannut. Sellaisia kyllä, joita tavataa mieluummin, kun en itse ole paikalla. Se pisti harmittamaan, kun miehen kotoa löytyi huulipunalla merkattuja viinilaseja, kun oli tällainen ystävä käynyt syömässä miehen laittamaa illallista. Ois nyt pessyt ne lasit, ennen kuin mä tulin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaisia, joita en olisi koskaan tavannut. Sellaisia kyllä, joita tavataa mieluummin, kun en itse ole paikalla. Se pisti harmittamaan, kun miehen kotoa löytyi huulipunalla merkattuja viinilaseja, kun oli tällainen ystävä käynyt syömässä miehen laittamaa illallista. Ois nyt pessyt ne lasit, ennen kuin mä tulin...

Niin "ystävä".

Vierailija

On. Käsittääkseni miehen pitkäaikainen, kenties parhain ystävänsä, on nainen. Joskus sitä miettii.. Mutta en halua elää niin, että epäilen. Se on miehen pulma ja tunnontuska, ellei luottoni arvoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On, en tiedä miten paljon ovat yhteyksissä. Ei myöskään kiinnosta.

Sama mulla. Ja mulla on kans joitain miespuolisia kavereita joita mieheni ei ole nähnyt, liittyvät harrastukseeni ja töihini. Eipä miestäkään pahemmin kiinnosta. Meillä on molemmilla laaja ystäväpiiri joten ei jaksa erikseen järjestää tapaamisia ja väkipakolla tutustuttaa toisiamme toistemme kavereihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On. Käsittääkseni miehen pitkäaikainen, kenties parhain ystävänsä, on nainen. Joskus sitä miettii.. Mutta en halua elää niin, että epäilen. Se on miehen pulma ja tunnontuska, ellei luottoni arvoinen.

Paras ystävä, etkä ole tavannut?

Vierailija

No vanhoja kavereita Irlannin ajoilta, eivät paljoa puhu ja nyt töissä uusia työkavereita, joille vähän joskus chatissa puhuu, mutta lähinnä vuoron vaihdoista jne. Ei tietenkään häiritse.

Vierailija

On, paljon. Facessa kaverilistalla joku 70, joista noin 10-20 kanssa on aktiivisesti yhteyksissä ja olen tavannut yhden miehen naispuolisista kavereista livenä. Noita muita en ole tavannut. Muutama naispuolinen kaveri on mm. ollut yötä miehen luona esim. viikonloppuisin. Parisuhdetta takana 4v.

En epäile, että mies pettäisi minua.

Vierailija

On joitain, vanhoja tuttuja ainakin muutama ja muutamia omista kaveriporukoistaan. On meillä yhteisiäkin kavereita, mutta miehellä on myös ystäviä joihin itse en välitäkään tutustua. Onhan minullakin miespuolisia ystäviä tai lähinnä tuttavia joita mieheni ei tapaa. Töistä ja harrastuksista.
En tiedä paljonko pitää näihin naisiin yhteyttä.
Mustasukkaisuudesta olen ajatellut, että jos jokin asia vaivaa niin kysyn suoraan. Harvoin itse olen mustasukkainen turhan takia kuitenkaan, ja jos jotkut ystävyydet epäilyttävät niin tuskin turhaan :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No vanhoja kavereita Irlannin ajoilta, eivät paljoa puhu ja nyt töissä uusia työkavereita, joille vähän joskus chatissa puhuu, mutta lähinnä vuoron vaihdoista jne. Ei tietenkään häiritse.

Oho! Meillä sama eli miehen vanhoja naiskavereita Irlannin työkomennukselta, mutta yksi näistä naisista on vieläpä exä. On myös toinen exä, jonka kanssa hyvissä väleissä, mutta asuu usean sadan kilsan päässä. En ole näitä tavannut, mutta eivätpä he nyt mitenkään älyttömän usein ole yhteydessä. Joskus vaan mainitsee, että "Anna lähetti viestiä ja sanoi, että lapsi tulossa." tms.

Toki molemmilla on useampia "omia" nais- ja mieskavereita, mutta onhan niitä tullut itsekin tavattua nyt jo useamman vuoden yhdessäolon jälkeen. Ei ketään ainakaan enää kotikaupungissa asu, jota en olisi koskaan nähnyt, vaikkei nyt aina yhdessä mennäkään joka paikkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, en tiedä miten paljon ovat yhteyksissä. Ei myöskään kiinnosta.

Sama mulla. Ja mulla on kans joitain miespuolisia kavereita joita mieheni ei ole nähnyt, liittyvät harrastukseeni ja töihini. Eipä miestäkään pahemmin kiinnosta. Meillä on molemmilla laaja ystäväpiiri joten ei jaksa erikseen järjestää tapaamisia ja väkipakolla tutustuttaa toisiamme toistemme kavereihin.

Täällä sama tilanne. Miehellä on lapsuudenystäviä kotikaupungissaan, ovat FB kavereita ja minulla myös samoin. Muutamia olen tavannut, kivoja tyyppejä, joitakin en ole tavannut, kivoilta vaikuttavat hekin. No problems.

Vierailija

Pari työkaveria ja sitten muutama nettiroolipeli-kaveri, mutta eipä se vaarallista ole.. päivittäin yhteyksissä, mutta en huolestunut ole.

Vierailija

On. Miehelläni on todella paljon kavereita, sekä miehiä että naisia. Naisia on kuitenkin huomattavasti enemmän. En tunne miehen kavereista puoliakaan, eikä kiinnostakaan tuntea. Lähimmät tunnen ja se riittää minulle. Mies käy joskus naispuolisten kavereiden kanssa esim kahvilla, baarissa, laivalla jne. Suhtaudun ihan neutraalisti, itsellänikin on paljon miespuolisia kavereita joita mies ei tunne.

Vierailija

On, paljonkin. Tavattiin kolmekymppisinä, ja miehen kavereista on aina valtaosa ollut naisia. Totta kai mua on esitelty kavereille ja heitä on käynyt meillä kylässä, mutta kun miehellä on niitä kavereita paljon ja monessa maassa ja useimmilla ruuhkavuodet meneillään, niin kaikkia en ole tavannut. Mies soittelee ja kirjoittelee niiden kanssa kun ehtii, voi olla vuosiakin taukoa. Meillä yhteistä taivalta 9 v, enkä pelkää pettämistä.

Vierailija

On, mutta ei mitään kovin läheisiä (kavereiden joitain tyttöystäviä, vanhoja koulukavereita). Itselläkin miespuolisia kavereita, jotka ovat olleet kavereita sieltä teinivuosilta ja vieläkin vaihdetaan muutama sana, jos jossain törmäillään... Sitten tietysti ystävieni miehet lasken kavereikseni, mutta mieheni tuntee nämä myös... Ei kyllä yksikään ole niin läheinen, että tarvisi kaksin lähteä vaikka kahville 😨

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat