Vierailija

Olen todella huono ihmissuhteissa ja sosiaalisesti kömpelö. Voin sanoa, että pidän todella harvoista ihmisistä ja vielä harvemmat pitävät minusta...

Kun juttelen ihmisille niin jälkikäteen mietin, että mitä tuli sanottua. Jännitän vielä, joten puhua pälätän kaikenlaista. Mutta se, että jälkikäteen kauhuissani mietin, että mitä puhuin yms. Epävarmuus. Puheissani yritän olla rehellinen esim miltä tuntuu yms. Ja menen heti sekaisin jos joku "kuittailee" tai vihjailee jotain (epäsuoraa puhetta riitti kotona - eikä kukaan sanonut asioita suoraan). Jään ihmettelemään välillä, että "mitähän se oikeasti tarkoitti".

Jos jonkun kanssa tulee riitaa niin se on sitten kerrasta poikki. En jaksa vaikeita ihmisiä ja riitoja (tosin äitini oli lapsuudessa agressiivinen , joten voi olla trauma).

Pitänee rajata ihmiset harrastuksen mukaan, jotta on joku yhteinen tekijä.

Asumme ns. hyvällä seudulla ja kaikki naapurit yms on hirveän kilpailuhenkisiä uraihmisiä...täysin erilaisia kuin itse. Joten korpeen muuttokin on ollut mielessä.

Onneksi on tuo koira...olen välillä miettinyt, että tuleekohan musta sellainen "kassialma".

Kommentit (3)

Vierailija

Mitä tuo "hups" tuossa tarkoittaa? Otsikon perusteella luulin, että tulitkin yhtäkkiä jostain syystä toisiin aatoksiin. Mutta näin ei taida olla, mikäli oikein ymmärsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat