Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä vaatii?

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En suosittele kovin vanhaa kukkoa kaupunkiympäristöön, semmonen kunnon kaikukopalla kiekuva kukko ei ole naapurisopua edistävä eläin. Saattaa nimittäin huutaa aamuvarhaisesta iltamyöhään. Ota mieluummin nuori kukko, joka ei vielä oikein osaa kiekua. Siinä se alkukesän on aika hiljaa ja ehkä syksymmällä oppii kiekumaan, mutta sitten sen voikin jo jalostaa patakukoksi.

Vierailija

Minäkin suunnittelen, olemme kyllä maalla. Kanatarhapiirrustukset ja materiaalit ovat valmiina, mies tekee sen kanalan viikonloppuna. Meille tulee 5 kanaa tehokanalasta ja kukko. Ulkotarhan saavat ja toivottavasti ei ole äkäinen kukko.

Vierailija

Ne kanat tarvii sen kukon, joka pitää lauman ojennuksessa.

Vierailija kirjoitti:
Naapuri otti jotain kanoja. Kukkoihin kuulemma tarviis jonkin luvan tms. Kanoille riittä ilmoitus.

Vierailija

Aika jännittävää minun mielestäni, että ihminen saa ottaa 80-kiloisen taostelukoiran ihan tuosta vaan, mutta sitten pitää tehdä ilmoitus jos pitää yhtä kanaa aitauksessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika jännittävää minun mielestäni, että ihminen saa ottaa 80-kiloisen taostelukoiran ihan tuosta vaan, mutta sitten pitää tehdä ilmoitus jos pitää yhtä kanaa aitauksessa.

Ehkäpä sinun mielestäsi, et vaan taida olla kovin älykäs ihminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne kanat tarvii sen kukon, joka pitää lauman ojennuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri otti jotain kanoja. Kukkoihin kuulemma tarviis jonkin luvan tms. Kanoille riittä ilmoitus.

Selitä se virkamiehelle. Olen vain sanansaattaja.

Vierailija

Olen kuullut tapauksen, jossa kukkia varten piti saada naapureilta suostumus. Kysy oman kaupungin maaseutusihteeriltä.

Ja kymmenestä kanasta tulee kymmenen munaa päivässä...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat