Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hän jätti sinut?

Vierailija
24.05.2016 |

Kertokaahan syitä, jotka kumppani on maininnut eropäätöksen tehtyään, jos suhteen lopettaminen on ollut ns. yksipuolinen päätös.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut käyttämään huumeita. Mies käytti iv:nä ja halusi minunkin käyttävän. En myöskään hyväksynyt yleisesti sitä, että elannokseen tekisi omaisuusrikoksia.

Vierailija
22/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaikea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaahan syitä, jotka kumppani on maininnut eropäätöksen tehtyään, jos suhteen lopettaminen on ollut ns. yksipuolinen päätös.

Kyllä. Olin liian lihava.

Vierailija
24/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kavereiden kanssa iltaa viettämään ja mies meni omien kavereidensa kanssa. Itse lähdin liikenteeseen siinä 23 aikoihin, mies lähti jo päivällä, ja kun olin ensimmäisen drinkin tilannut, niin tuli viesti "nyt kotiin". Soitin miehelle ja sanoin, että olen juuri lähtenyt liikenteeseen, joten en hylkää kavereita todellakaan heti, vaan tulen muutaman tunnin kuluttua. Mies oli ihan ympäri kännissä ja sanoi "jos et tule nyt, niin jätän sut". En noteerannut asiaa mitenkään, vaan jatkoin iltaa. Kolmen jälkeen kun tulin baarista, mies oli pakannut MINUN tavarat jätesäkkeihin ja kantanut eteiseen. Kyseinen asunto jossa asuimme, oli minun nimissä, joten lähtevä osapuoli oli kylläkin mies, enkä minä.

Seuraavana aamuna mies sitten krapuloissaan muutti pois. Eli jätti, kun en tullut kotiin (?!) käskystä.

Vierailija
25/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies löysi kuulemma huumorintajuisemman, rennomman ja hauskemman kuin minä.

Uusi nainen on myös 5 vuotta vanhempi , ainakin 15 kg lihavampi ja täten myös rintavampi ja persevämpi.

Luonnettaan ei hirveästi voi muuttaa ja olen melko hiljainen enkä niinkään hauska.

Näillä mennään.

Jatkuvasti miehille hoetaan, että luonnetta voi kehittää :D

Jatkuvasti taas naisille hoetaan, että naisen luonteella ei olisi miehille juuri merkitystä.

Vierailija
26/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut muuttaa yhteen enkä näinollen tehdä suhteesta "vakavampaa". Noin kaksi vuotta ehdittiin tapailla. Jätti tekstarilla ja olikin jo siinä vaiheessa käynyt muutamilla treffeillä yhteenmuuttohalukkaan naisen kanssa.

Vierailija
27/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulemma rakastanut enää (vaikka sitten myöhemmin "rakasti edelleen") eikä enää pysty elämään yhdessä.

Mulla tuo sama.

ja toinen tapaus koska en ollut tarpeeksi laiha (olen ja olin hoikka normaalipainoinen) nykyään sillä rinnalla sairaalloisen laiha syömis- ym mt-ongelmainen, mutta hei, hän on sentään laiha jotta mies voi ylpeänä esitellä häntä! 

Vierailija
28/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut mitään yhteistä, oli virallinen selitys. Epävirallinen selitys oli se, että hän löysi toisen naisen, mutta se ei ollut syy eroon, vaan seuraus meidän huonosta suhteestamme, jossa ei ollut mitään yhteistä.

Vierailija
29/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tarpeeksi komea ja tienasin liian vähän. Virallinen selitys oli, että olemme kasvaneet erilleen emmekä kumpikaan ole yhdessä onnellisia.

Vierailija
30/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tapaili kaupan kassaa.. herrasmiehenä lupas lopettaa tapailun kunnes saadaan välimme selväksi. Tuki ja oli avoin.. sit selvisi, että suhde jatkunut koko ajan. Kun mies jäi kiinni ei pystynyt kohtaamaan mua ja lähti. Olin pitkään niin murtunut, kun mieheni jätti minut mua 15 v nuoremman takia.

Mun oli pakko mennä tapaamaan sitä 'perheenrikkojaa' ja eräs kaunis päivä marssin sen työpaikalle. Se olikin ihan jotain muuta kuin muokatut fb kuvansa antoi ymmärtää. Kassan takana istui ylipainoinen,ylimeikattu hampputukka. Se oli niin säälittävä siinä niissä kaupanliiveissään suttusena huonoine kynsineen ja koomisine kulmakarvoineen, että mun ahdistus karisi samantien.

En tiedä mikä aivopieru se mieheltä on ollut, mutta siinä tajusin olevani miljoonakertaa ihanampi, parempi ja moraaliltani hienompi ihminen, kun kassalla nököttävä takkutukka.

Ja löysinpä vielä ihanamman miehenkin...

Vierailija
31/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut onnellinen. Lopetin rakastamasta koska oli aina duunissa jonka seurauksena tuli onnettomaksi. En ole kaivannut tippaakaan kun muutti pois, koska oli aina duunissa (ja on muuten edelleen, mutta asuu yksin). 

Vierailija
32/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemma liian kiltti. Uusi nainen oli rääväsuinen vetyperoksidiblondi. Miehen mielestä oli niin ihanaa että tämä nainen oli kodin ulkopuolella todellinen kovanaama, joka v*ttuili kaikille ja kovisteli, samanlainen kuin mies.

Anteeksi että mulla on käytöstavat. Hyvä vaan, ei tarvinnut enää hävetä miehen huonoa käytöstä.

Vierailija
33/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus loppui, toinen nainen ja sitten muista en saanut selville syytä.

Vierailija
34/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että minä jätin hänet ensin. Eli kyse oli hänellä face-save -yrityksestä.

Vierailija
35/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3cm liian lyhyt

Vierailija
36/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen. Vaihtoi vanhempaan, isompaan ja laiskempaan. Kai ne sitten on onnellisia sohvalla maatessaan, urheileminen ja ulkoilu lapsiperheessä on niin out. Arvatkaa kummalla on selkä kipee :D

Vierailija
37/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemma liian vanha (minä 25v ja mies 28v). Syy taisi tosin olla totta, koska miehen uusi "nainen" oli juuri täyttänyt 17 vuotta heidän virallistaessaan seurustelunsa.

Vierailija
38/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti näissä pitää sitä miehen uutta naista haukkua. On ollut ylipainoinen, typerä, köyhä, takkutukka... Jos se on kerran oikeasti teidän voittonne että tulitte jätetyksi, niin mistä tämä katkeruus sitä uutta naista kohtaan??

Vierailija
39/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 3cm liian lyhyt

177 cm? :D

Vierailija
40/41 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli kirjoitti:

Minä olin taas lihava ja isoperseinen hän halusi pikkutissisen nelikymppisen naisen. Sai kuitenkin 64 ikäisen itse oon 54 vuotias. Oli raskasta elää suhteessa, jossa en koskaan ollut hyvä enkä saanut kiitosta milloinkaan. Naapurit ja tuttavat kyllä olivat toista mieltä passasin miestäni liikaakin.

Nyt hän on saanut uuden passaajan minä asun yksin ja minulla on ihana miesystävä joka pitää minusta tällaisena omana itsenäni ja vikoineni olen onnellinen.

Tuo on todellakin raskasta että koskaaan ei ole hyvä eikä saa kiitosta. Itse lähdössä tuollaisesta pian. Saapa nähdä kuinka kiitollinen on sitten kun saa siivota itse kaikki omat jälkensä. Voi kun itse joskus kelpaisi jollekin tällaisena kun olen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme