Epäilen että lapseni harrastaa masturbointia, miten saisin sen loppumaan?
Murkkuikäisellä pojallani on tapana lukittautua vessaan pitkäksi aikaan. Olen alkanut epäillä että hän masturboi siellä. Onko muilla kokemuksia masturboivista lapsista? Miten sen saisi loppumaan? Käyn välillä koputtelemassa oveen kun hän menee vessaan jotta hän lopettaisi jos hän masturboi siellä mutta poika huutaa usein että "äiti jätä mut rauhaan" vihaisella äänensävyllä. Pitääkö minun vanhempana muka vain katsoa vierestä kun poikani masturboi? Kai siihen saa puuttua. En halua että poikani on joku pervo.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle vinkiksi, masturboinnin saa helposti loppumaan, kun pojalle tatuoi otsaan silmänmuotoisen soikion jossa päissä on kulmat. Ei ympyrää keskelle. Sen jälkeen kirjanpito joka kerta, kun herää epäilys: vuorotellen ylä- ja alaripsiä tasaisella jaolla.
Jos nopeampaa ja tehokkaampaa kaipaa, pitäisi matkustaa jonnekin kauemmas. Suomessa käsien tai edes sormien katkaisu rangaistuksena on kiellettyä.
Mutta hoitona kai se voisi olla sallittua?
En ymmärrä missä helvetin pullamössössä olette kasvaneet kun pidätte ihmisen normaaleja tarpeita lapsen tekemänä ”pervona”😂
Masturbointi on terveellistä ja tärkeää, kun tutustuu omaan seksuaalisuuteensa.
En tiedä saatko masturbointia loppumaan, mutta saat sen vähenemään kun annat poikasi yhtyä sinuun aina kun hän siihen tuntee tarvetta. Sinun täytyy kannustaa poikaa tähän, koska nuoren poika ei välttämättä kehtaa itse asiaa ottaa esille.
Olet niitä äitejä, jotka kuuntelevat teinipoikansa run kkauksen louskutusta ja itse sormettavat oven takana.
Dirty Mama!
Vierailija kirjoitti:
Seisokki on syntiä, poikaseni. Seksi on Saatanasta ja täynnä saatanallisia, lihallisia himoja.
ap
Jestas, miten tuo poika on saanut alkunsa!!!!
Joo kuulostaa epäilyttävältä. Meillä vähän sama eli poika lukittautuu suihkuun moneksi kymmeneksi minuutiksi. Ei kukaan ole pelkästään suihkussa noin pitkään.
Saat pojan masturboinnin loppumaan järjestämällä hänelle tyttö tai naisseuraa öisin.
Toiihan on kuin meidän viistoistanen poika.
Kulli jo täydessä mitassa ja runkkailee usein huoneessaan.
Minkäs sille voit?
Vierailija kirjoitti:
En, seksuaalisuus on siveetöntä ja Saatanasta.
Joo, nautinto ja hyvä olo on jostain syystä Saatanasta, mutta kärsimys on sitten Jumalasta?? Mikä meni pieleen, Ap? Lapsetkin ovat Saatanasta kun ovat seksillä tehty?? Olet sairas ap, ja pervo. Puutut oman lapsesi seksuaalisuuteen ja pyrit kontrolloimaan sitä, SE juuri on sitä pervoutta ja sairautta. Pidä nokkasi ihan vaan siellä omissa asioissa, sen sijaan että vaivaat päätäsi poikasi alapään tuntemuksilla. Se ei ole enää sinun aluettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vessan ovesta lukko pois tai ovi kokonaan pois. Kyllä loppuu
Hyi saatana. Jokaisella on oikeus yksityisyyteensä!
Vierailija kirjoitti:
Vessan ovesta lukko pois tai ovi kokonaan pois. Kyllä loppuu
Ei muutoin lopu. Poika runkkailee sitten koulun vessassa, tai jossain metsässä.
Se on parempi tuossa iässä runkkailla paineet pois. Vaihtoehtoisia purkautumistapoja kun miettii, niin runkkaus on aika paljon parempi ratkasu. Monesti ihan vanhemmallakin iällä.
Minkä ihmeen vuoksi se pitäisi saada loppumaan? Normaaleista ihmisistä kai suurin osa masturboi aikuisiälläkin - luulenpa, että jopa ap tekee niin joskus. Vai olenko väärässä?
Vie poika prostituoidulle, niin oppii toimimaan oikean naisen kanssa - saa opin oikein ammattilaiselta.
Itse sopisin hyvin asumaan tuonne, kun hommat hoituu alle minuutissa
Ei huomaisi mitään..
Ei, vaan ap katsoi kattoon ja lausui rukouksia pyhälle marialle, kun ap:n mies työnsi löysän kullin vaginaan. Lapsi sai alkunsa rukouksista, ei seisokista.