Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

vai beta?

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alfa, koska oli ns. leader of men. Vain alfalla voi olla opetuslapsia.

Mites se ulkonäkö, lihakset, osasko tapella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä ei taida olla varmaa tietoa, mutta olihan hän ehdottoman karismaattinen johtajahahmo jota ihmiset seurasi. Tapellakin osasi koska sanoi mm. näin:

"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan; ja ihmisten vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa tai tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias." (Matt. 10:34-38)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Rettelöi myös rahanvaihtajien kanssa temppelissä. Tapettiinhan hänet myös rikollisena. Ehta jännämies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Rettelöi myös rahanvaihtajien kanssa temppelissä. Tapettiinhan hänet myös rikollisena. Ehta jännämies.

Ja naisia oli vaikka millä mitalla.

Vierailija

Naiset saa orkkuja tänäkin päivänä kun haaveilevat Jeesuksesta. Niitä orkkuja vaan kutsutaan uskonnolliseksi ekstaasiksi. Ei taida alfempaa miestä koskaan ollutkaan.

Vierailija

Kyllähän pariutumisteorioissa tunnetaan miestyyppi, joka saa naiset heikoksi olemalla ystävällinen kaikille. En nyt siis puhu palstan kilttimiehistä, vaan miehistä, jotka oikeasti ovat vahvoja ja menestyviä, mutta näyttävät ylemmyyttään auttamalla niitä potentiaalisia kilpakumppaneitaan. Naisen silmiin kaikkein houkuttelevin kumppanityyppi. Jeesus oli esimerkki tällaisesta alfasta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat