Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät naiset ovat totaalinen turn off...

Vierailija
24.05.2016 |

Hyi hitto, amazoni. Pienet, sirot naiset ovat seksikkäitä ja suloisia. Itse olen 186cm eikä mikään voita n. 160cm pitkiä sulottaria. Harmi että usein pitkät naiset yrittävät tunkea seuraani.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä silti ketään tunnu saavan tai kelpuuttavan kun kaikki kerta ihan tunkemalla tunkevat juttusille. Mistäs sua kenkä puristaa?

Vierailija
2/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii se erittäin kulunut fraasi: "sitten heräsin ja päästin kissan ulos". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala arvioimaan pituuden perusteella. Itse olin sitä mieltä et naisen on pakko olla enintään 160 cm. Nyt mulla on 169 cm pitkä tyttöystävä, enkä parempaa edes kehtaa toivoa!

Vierailija
4/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitkät naiset ovat tyylikkäitä. 

Sinä olet lyhyt ja epäkohtelias rääpäle.

t. 158 cm

Vierailija
5/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sä silti ketään tunnu saavan tai kelpuuttavan kun kaikki kerta ihan tunkemalla tunkevat juttusille. Mistäs sua kenkä puristaa?

Kyllä lyhyet naiset kelpaavat. Ap

Vierailija
6/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämmöisiä aloituksia pitää edes tehdä? Toinen tykkää pitkästä toinen pätkästä toinen laihasta toinen laardista. Mikä ajatus?

Vierailija
7/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. 158 cm

Yhtä lyhyt kuin epäkohtelias. Ap

Vierailija
8/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä. 

Jos tulee aloitus "pitkät naiset ällöttää", ketju on täynnä pitkien ihmisten kehujia ja kenties myös muutama lyhyiden haukkuja löytyy.

Jos tulee aloitus "lyhyet naiset ällöttää", ketju on täynnä lyhyiden ihmisten kehujia ja kenties myös muutama pitkien haukkuja löytyy.

Eiks ole kiva että meitä on eri mittaisia? Mä viihdyn itse kokoisenani, muiden ajatukset mun pituudesta ei kiinnosta. :)

158 cm

Vierailija
9/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämmöisiä aloituksia pitää edes tehdä? Toinen tykkää pitkästä toinen pätkästä toinen laihasta toinen laardista. Mikä ajatus?

Laardista ei pidä kukaan terve ihminen. Mt-ongelmaiset ja masentuneet ehkä saattavat tyytyä toiseen samanlaiseen, kun ei parempaakaan saa.

Vierailija
10/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis saanut pakit joltain pitkältä naiselta, johon olet ollut jo kauan palavasti ihastunut. Nyt sitten purat kiukkuasi kaikkiin pitkiin naisiin.

Vierailija
11/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin seuraasi tunkevien naisten laumat kyllä pienenevät ajan mittaan, joten ole kärsivällinen. Ja niin kauan, kun pitkiä naisia on riesaksi asti, sinun kannattaa sanoa ihan nätisti, että seura ei kelpaa. Kaikilla on rasitteensa, sinulla tuo mielettömän voimakas sex appeal.

t. N 178 cm :)

Vierailija
12/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 158 cm

Yhtä lyhyt kuin epäkohtelias. Ap

Nimenomaan. Ymmärsit viestini. :D

Vain yli 190-senttiset miehet ovat pitkiä. 

t. Ystävällinen ja kohtelias 158 cm

Vierailija
13/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, amazoni. Pienet, sirot naiset ovat seksikkäitä ja suloisia. Itse olen 186cm eikä mikään voita n. 160cm pitkiä sulottaria. Harmi että usein pitkät naiset yrittävät tunkea seuraani.

Kummallista. Olen täsmälleen samanmittainen kanssasi ja tuntuu siltä että seuraani haluavat vain ne pienet ja sirot naiset.

Vierailija
14/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olen onnekas, kun olen 165 cm pitkä nainen. 

Kukaan ei pidä lyhyenä eikä pitkänä. Tai ei ainakaan ole sellaista tilannetta tullut vastaan livenä. 

Mutta jättäkää nyt tällaiset aloitukset omaan arvoonsa. Miksi minäkin tämän tulin avaamaan? Tyhmä olen... 

Vierailija
15/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikipedia.org/wiki/Gwendoline_Christie

Ihana ja kuuma nainen, ei haittaisi vaikka pituuseroa olisi 30cm.

Vierailija
16/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis saanut pakit joltain pitkältä naiselta, johon olet ollut jo kauan palavasti ihastunut. Nyt sitten purat kiukkuasi kaikkiin pitkiin naisiin.

No en. En vaan kiihotu pitkistä. Ap

Vierailija
17/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista. Olen täsmälleen samanmittainen kanssasi ja tuntuu siltä että seuraani haluavat vain ne pienet ja sirot naiset.

Kateeksi käy, myönnän. Ap

Vierailija
18/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. En vaan kiihotu pitkistä. Ap

Sä olet täällä oikeesti palstailemassa ja mollaamassa pitkiä naisia? Get a life bro :D

Vierailija
19/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. 158 cm

AP oli toki karkea jutuissaan, mutta se ei silti oikeuta sinua päättämään että kana on kala tai vihreä mustaa. 186cm mies on pitkä. 158cm nainen on lyhyt.

Vierailija
20/41 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laardista ei pidä kukaan terve ihminen. Mt-ongelmaiset ja masentuneet ehkä saattavat tyytyä toiseen samanlaiseen, kun ei parempaakaan saa.

Tosi terveeltä vaikutat itsekin 😂. Mikä sinä olet sanomaan mistä kukanenkin tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi