Vierailija

Syvän huokauksen kera sanon vaan, että turhautuminen on nyt huipussaan. Tasan 40 päivää menny eikä menkkoja näy missään. Enkä oo raskaana, se on varmaa. Oon viel nuori ja mul on aina ollu normaalit menkat ni vähän ihmetyttää. Normaalisti olisin fiiliksissä kun menkkoja ei tuliskaan heti mut nyt mun keho ei edes anna merkkejä niitten alkamisesta. Pari päivää viel ootan, sit lääkärin puheille, eihän tästä muuten tuu mitään. Onks kellään muulla ollu menkat yhtä pahasti myössä (ilman että on mitään erityistä muutosta kehossa) vai onko mussa oikeesti joku vialla? Onko 40 päivää ihan järkyttävä lukema? Muittenki mielipiteitä kaipailisin kun tätä pähkäillessä tulee kohta hulluks.

Kommentit (4)

Vierailija

Oho, minulla on tänään kp 39, kun yleensä kierto on 30 päivää. Itsekään en ole raskaana, enkä mitään muuta syytä keksi kuin kilpirauhasarvot. Lääkäri tässä soittikin viikko sitten, oli arvot taas kerran päin prinkkalaa ja annostusta nostettiin. Josko se tästä.... "Ihana" olla koko ajan hälytysvalmiudessa kestoside pikkareissa, kun ei voi näköjään yhtään tietää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap.

Vierailija kirjoitti:
Oho, minulla on tänään kp 39, kun yleensä kierto on 30 päivää. Itsekään en ole raskaana, enkä mitään muuta syytä keksi kuin kilpirauhasarvot. Lääkäri tässä soittikin viikko sitten, oli arvot taas kerran päin prinkkalaa ja annostusta nostettiin. Josko se tästä.... "Ihana" olla koko ajan hälytysvalmiudessa kestoside pikkareissa, kun ei voi näköjään yhtään tietää!

No juu valmiudessa saa tosiaan olla. Jos kesken päivän alkais vuotaa ilman sidettä niin helvetti olis irti. Vaaleet farkut on mun lemppareita enkä ihmisistä pääse hetkeksikään eroon. Itelläni ei oo ollu vikaa kilpirauhasissa, mut onhan sekin yks vaihtoehto jonka lääkäri mahdollisesti saa selvittää. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat