Lue keskustelun säännöt.
Mikä nyt ottaa päähän??
24.02.2006 |
Meillä mies TAAS illan töissä vaikka piti olla koti-ilta=((
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jotenkin se vaan ottaa tänään erityisesti päähän.
Ja tietysti harmittaa lasten puolesta, kun odottivat niin mummolaan pääsyä :(
Että joku voi olla niin TYHMÄ että menee mukaan sellaseen!
Menee mukaan mihin? Siihen että ei syö hiilareita, niitähän saa siitä että jättää syömättä: riisiä, perunaa, makaroonia, leipää, pöydän, tuolit, maton..
Voi syödä: tonnikalaa purkista, jogurttia, kermaa, makkaraa, pekonia, pöytiä, tuoleja..
Eiku, siis voi syödä riisiä, ei syö jogurttia, pöytiä, ei tuoleja, eikä perunaa, eiku voisko sittenkin syödä kasvisrasvaa ja kermajäätelöö ja jogurttia. Vai oliko se marjoja ja kiisseliä -ei ku sitte tulee perunajauhoja.. tai maissijauhoja, ei ku paistan pekonia kasvisrasvassa, ei ku margariinissa vai pitäiskö laittaa kermaa? Vai marjoja? ..En syökään mitään! Hei, määhän laihdun!!!