Vierailija

Mies väittää minua kevytkenkäiseksi.
Mitä mieltä?
Olen nainen, elänyt suurimman ajan elämästäni sinkkuna.

Sivut

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No ei tosiaan ole. Itse en ole koskaan kehdannut miehelle tunnustaa että mulla on vain 3 seksikumppania, olen 41. Minä olen nimittäin joskus antanut kännissä aikoinaan ymmärtää että olen ollut kova miestennielijä ja villi nuorena, ja miestä se ajatus jotenkin kiihottaa :D

Vierailija

Mieluummin olisin vastannut miehelle, mutta sanon samat sinulle huolimatta sukupuolestasi.

On noissa jo ihan turhiakin. Kukaan ei tarvitse kymmentä, jos osaa valita parhaan tai parhaat. Harkintakyvyn puutetta?

Vierailija

Jätä se. Mitä vitun väliä? Kerran täällä eletään. Plus olet jo aika iäkäs niin ihmekös tuo.
-26v 20 panoa 6 vuotta uskollisuutta, ja olen helvetin hyvä vaimo 😍

Vierailija

Mitä seksikumppaniesi määrä kenellekään kuuluu? Minusta 10 ei ole paljon. Miksi 42-vuotias nainen edes vaivaa päätään noin yhdentekevällä asialla, come on!

N44

Vierailija

Tällä palstalla minua on haukuttu lutkaksi ja horoksi, koska olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa.

Tavallisten ihmisten maailmassa tuo luku on ihan tavallinen mitä ap:lla on.

Vierailija

Ei todelakaan ole. Itse olin sinkkumies sinun ikäisenäsi, ja kumppaneita oli ollut useita kymmeniä. Asia ei vaivannut minua silloin, eikä vaivaa nytkään. Ei myös kumppaniani. Sinkku tekee mitä haluaa, eikä se kuulu muille. Et ole tilivelvollinen kenellekään. Montako kumppania miehelläsi sitten mahtanut olla?

M49

Vierailija

Mies on 50v... En osaa kuvitella, että olisi vähemmän, mutta saattaa toki olla, niin se väittää. On ollut avioliitossa+avoliitossa. En tiedä, olisiko muka mahd..? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei todelakaan ole. Itse olin sinkkumies sinun ikäisenäsi, ja kumppaneita oli ollut useita kymmeniä. Asia ei vaivannut minua silloin, eikä vaivaa nytkään. Ei myös kumppaniani. Sinkku tekee mitä haluaa, eikä se kuulu muille. Et ole tilivelvollinen kenellekään. Montako kumppania miehelläsi sitten mahtanut olla?

M49

No niinpä...pitäisikö sinkkuna istua jalat ristissä kotona, odottaen "sitä oikeaa", jota ei välttämättä edes löydä. Eikä TODELLAKAAN ole paljon! Ja mitä väliä vaikka niitä ois enemmänkin?
Miehesi kuulostaa omistushaluiselle ja sairaalloisen mustasukkaiselle, pidä silmät auki ettei käy huonosti...!!!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat