Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alfauros opettaa: nainen näin saat miehen parisuhteeseen

Vierailija
24.05.2016 |

1. Korkokengät. Opettele kävelemään korkengillä ja korkeilla korkokengillä.
2. Hiusmalli. Yritä löytää malli jossa olisi hiukset ainakin hartioille.
3. Rinnat. Vaikka rintasi olisivat pienet, laita toppausta ja pistä ne esille.
4. Olkapäät paljaaksi jos mahdollista.
5. Lyhyt hame. Aina kuin mahdollista lyhyt hame päälle.
6. Kikata. Naura miesten jutuille tyttömäisesti kikattaen.

Katsele ympärillesi. Kuinka usein seksikkäästi pukeutuvat naiset ovat pitkään ilman miestä? Eivät usein. Mutta maailma on täynnä yksinäisiä naisia "jotka eivät alennu miestä miellyttämään" ja pukeutuvat säkkeihin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen Alfa ei roiku vauvapalstalla unelmoimassa , "ohjeistamassa" ja itkemässä kun naiset ovat vääränlaisia hänen rajoittuneessa maailmassaan. Tosi mies toimii.

Vierailija
22/35 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttäytynyt tämän wannabealfan opetusten mukaan ja silti pisin aika sinkkuna on ollut kuukauden.

N25, johon "alfamiehellä" ei olisi mitään mahkuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vinkkejä. Nyt on hyvä lähteä miehen hakuun :)

Vierailija
24/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfaurosten yksi piirre on, että he eivät koskaan ajattele, ovatko alfoja. Itsetunto on sen verran vahvoilla, ettei asialle kannata uhrata ajatusta. Alfauros ei tee oheisen kaltaista aloitusta saati vietä aikaansa av-palstalla.

Yes, tämä.

Vierailija
25/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi isketty kauppislainen syttyy arkikoroista ja hameista. Ne haluu trendikkäitä revittyjä farkkuja, mekkoja ja stan smitthejä.

Vierailija
26/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käyttäytynyt tämän wannabealfan opetusten mukaan ja silti pisin aika sinkkuna on ollut kuukauden.

Säälittää nämä horot, jotka luulevat olevansa jotain, koska turpa nyt vaan sattuu miellyttämään. Miehiä tulee ja menee niin ettei sellaista määrää uskalla kertoa edes psykiatrille, jonka juttusille vääjäämättä joutuu. Viiskymppisenä "tasoittuu ja seestyy".

Vierailija
27/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Korkokengät. Opettele kävelemään korkengillä ja korkeilla korkokengillä.

2. Hiusmalli. Yritä löytää malli jossa olisi hiukset ainakin hartioille.

3. Rinnat. Vaikka rintasi olisivat pienet, laita toppausta ja pistä ne esille.

4. Olkapäät paljaaksi jos mahdollista.

5. Lyhyt hame. Aina kuin mahdollista lyhyt hame päälle.

6. Kikata. Naura miesten jutuille tyttömäisesti kikattaen.

Katsele ympärillesi. Kuinka usein seksikkäästi pukeutuvat naiset ovat pitkään ilman miestä? Eivät usein. Mutta maailma on täynnä yksinäisiä naisia "jotka eivät alennu miestä miellyttämään" ja pukeutuvat säkkeihin.

1. toin osaan kyllä.

2. Mulla on hiusmalli joka sopii mulle.

3. Rintani ovat suuret ja sitä myöten pienirintaiset jaksaa valittaa miten mun pitää niitä esitellä. Mutta kun ne nyt sattuu olemaan isot... mutta en silti yritä ruokkia miehiä omillani.

4. minkä helvetin takia.

5. kts. kohta 4.

6. En ole ikinä osannut kikatella enkä ajatellut sellaista taitoa opetellakaan. Nauran kyllä jos naurun aihetta on, mutta sellainen vajukki-kikattelu on vain ja ainoastaan typerää. Lisäksi sellaiseen haksahtava mies on myös typerä eikä siksi mun vaivojeni arvoinen.

Mä olen ollut oma itseni luonteeltani aina ja silti, huolimatta alfa-miehen "mahtavista" opeista, mulla on ollut pitkiä parisuhteita, avioliitto, panosuhteita ja nyt meneillään oleva avoliitto. Ehkä näiden takeena nyt on sit vaan se, että osaan kävellä korkkareilla, mene ja tiedä. :D

Vierailija
28/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittää nämä horot, jotka luulevat olevansa jotain, koska turpa nyt vaan sattuu miellyttämään. Miehiä tulee ja menee niin ettei sellaista määrää uskalla kertoa edes psykiatrille, jonka juttusille vääjäämättä joutuu. Viiskymppisenä "tasoittuu ja seestyy".

Nämä ovat niitä naisia, jotka eivät ymmärrä ettei miestä haittaa vaikka näitä olisi kierrossa puolenkymmentä ..

Vierailija
29/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupalstoilla ei kyllä tasan ole mitään alfauroksia, tiedän sen koska olen mies.

Vierailija
30/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfauros opettaa keinot, joilla miehen saa parisuhteeseen ja kertoo samalla, että häntä ei näillä keinoilla saa kuitenkaan parisuhteeseen. Järki hoi, äly älä jätä!

Vierailija
31/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että tuon tyyppiset on niitä naisia jotka ottaa rahaa seksistä. Mut ne onkin rouvia. :)

Vierailija
32/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei voi olla aluperäinen alfa koska aloituksessa kukaan ei uikuta eikä antaudu. Puuttuu myös se tavallinen itsensä tsemppausviesti jonka alkuperäinen alfa laittaa "anonyyminä" omien aloitustensa ekojen kommenttien joukkoon. 

Vierailija
33/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että horo. :D no kai mä sit horoilen, vaikka neljä vuotta olenkin ollut parisuhteessa. :D

N25

Vierailija
34/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä luulin, että alfauroot eivät ole sitoutuvaa tyyppiä, vaan tykkäävät kaataa paljon naisia ryhtymättä vakavaan parisuhteeseen? Millaiseen parisuhteeseen palsta-alfan näillä vinkeillä siis saisi? Muutaman kuukauden seukkailuun vaiko ihan pitkään ja uskolliseen avioliittoon asti? Riittääkö korkkarit, tissien tyrkytys ja bimbomainen kikatus alfalle vakavan ja sitoutuneen parisuhteen perustaksi vai onko alfalla alunperinkään halua sitoutua yhden naisen mieheksi? Kuinka pitkään pisin alfan parisuhteista on kestänyt uskollisena ja liittyikö siihen muunkinlaista kiintymystä kuin ulkonäköseikat?

Naisissani ei ole ollut vikaa. Olen kiintynyt ja rakastanut. Kaikki olleet seksikkäitä naisia ja tottaki ovat sellaisia kun minä olen heistä alunperin kiinnostunut. Ongelmani on voimakas metsästysvietti joka ei ole hyväksi parisuhteessa. Kaikilla miehillä tätä ei ole näistä saa hyvän miehen mutta mies pitää osata saada ensin haluamaan ja sen jälkeen kiintymään. Turha kuvitella että toimisi toisinpäin. T: Alfauros

En halua miestä, joka on liian käytetty.

Vierailija
35/35 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa mies joka on tonkinut ties kuinka tautisia tussuja.😃