Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Käy sääliksi parasta kaveria jolla vaimo lihonut ja menettänyt seksuaalisuutensa. Näen miten kärsii ja on kateellinen. Itsellä kun on kolmevitonen timmi vaimo jonka kanssa elämä on vielä vuosienkin jälkeen aktiivista sängyssä.

Olisihan se kiva auttaa mutta mitä voin tehdä.

M44

Kommentit (10)

Vierailija

Et voi auttaa. Kaverin vaimo on menettänyt kiinnostuksensa mieheensä (kaveriisi), joten vaimo tekee mitä huvittaa eikä ole kiinnostunut miellyttämään miestänsä. Vaimo luultavasti haluaaa erota piakkoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mun käy sääliksi parisuhteissa olevia, kun on elämässä moisia paineita. Itse olen onneksi vanhapiika, joten saan ihan rauhassa olla epäseksuaalinen, lihoa tai  mitä vaan, eikä se häiritse kenenkään toisen elämää.

Vierailija

Tai vaimon seksuaalisuus on suuntautunut muualle. Sinun iässäsi minulla oli samanikäinen, seksuaalisuutensa menettänyt mies ja viisi vuotta nuorempi rakastaja. Mitä tahansa voi tapahtua.

Vierailija

Käytät täysin väärää sanaa. 

Ilmeisesti tarkoitat "menettänyt seksikkyytensä", seksuaalisuutta kukaan tuskin menettää lihomisen takia. Periaatteessa senkin voi menettää lihomisen yhteydessä, mutta se on henkinen asia. Epäilen, ettet siitä mitään tiedä tämän naisen kohdalla. 

Vai eikö enää suostu kuuntelemaan vonkaamistasi?

Vierailija

Lluultavasti jotain masentumista/kyllästymistä taustalla. Itsensä lihavaksi syövät ihmiset ovat oikeastaan aina mt-ongelmaisia Hyvin usein nimenomaan masentuneita.

Vierailija

Tarkoittaako lihoaminen automaattisesti seksuaalisuuden menettämistä vai tarkoititko, että he eivät enää ole sinun/ miestensä mielestä seksikkäitä?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat