Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käy sääliksi kaveria jolla vaimo lihonut ja menettänyt seksuaalisuutensa

Vierailija
24.05.2016 |

Käy sääliksi parasta kaveria jolla vaimo lihonut ja menettänyt seksuaalisuutensa. Näen miten kärsii ja on kateellinen. Itsellä kun on kolmevitonen timmi vaimo jonka kanssa elämä on vielä vuosienkin jälkeen aktiivista sängyssä.

Olisihan se kiva auttaa mutta mitä voin tehdä.

M44

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään. Ei ole sun ongelma.

Vierailija
2/10 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi auttaa. Kaverin vaimo on menettänyt kiinnostuksensa mieheensä (kaveriisi), joten vaimo tekee mitä huvittaa eikä ole kiinnostunut miellyttämään miestänsä. Vaimo luultavasti haluaaa erota piakkoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy sääliksi parisuhteissa olevia, kun on elämässä moisia paineita. Itse olen onneksi vanhapiika, joten saan ihan rauhassa olla epäseksuaalinen, lihoa tai  mitä vaan, eikä se häiritse kenenkään toisen elämää.

Vierailija
4/10 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se jaksat jatkaa. Oletko jotenkin kenties vajaa tai jotain...?

Vierailija
5/10 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaimon seksuaalisuus on suuntautunut muualle. Sinun iässäsi minulla oli samanikäinen, seksuaalisuutensa menettänyt mies ja viisi vuotta nuorempi rakastaja. Mitä tahansa voi tapahtua.

Vierailija
6/10 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät täysin väärää sanaa. 

Ilmeisesti tarkoitat "menettänyt seksikkyytensä", seksuaalisuutta kukaan tuskin menettää lihomisen takia. Periaatteessa senkin voi menettää lihomisen yhteydessä, mutta se on henkinen asia. Epäilen, ettet siitä mitään tiedä tämän naisen kohdalla. 

Vai eikö enää suostu kuuntelemaan vonkaamistasi?

Vierailija
7/10 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lluultavasti jotain masentumista/kyllästymistä taustalla. Itsensä lihavaksi syövät ihmiset ovat oikeastaan aina mt-ongelmaisia Hyvin usein nimenomaan masentuneita.

Vierailija
8/10 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää tarjoutua kaverille petikumppaniks, sinä tottakai antavaksi osapuoleksi, kyllä sun vaimos ymmärtää!

Vierailija
9/10 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako lihoaminen automaattisesti seksuaalisuuden menettämistä vai tarkoititko, että he eivät enää ole sinun/ miestensä mielestä seksikkäitä?

Vierailija
10/10 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa sä omaa vaimoasi, niin ei tarvitse kaverin olla kateellinen. Kyseessä on kuitenkin sun paras kaveri!