Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Nuoremman sukupolven mies

Älkää nyt kivittäkö, kun ette tiedä taustoja, mutta työkomennuksen yhteydessä tapasin elämäni naisen ja hän on tulossa kesällä Suomeen. Olemme tunteneet lähes vuoden ja seurustelleet yli puoli vuotta.

Ongelmana on kotimaassa väijyvä avokkini, joka pitäisi hoitaa tyylikkäästi pihalle. Hän ei siis tiedä asiasta vielä mitään eikä kyllä tyttöystävänikään. Uskoisin, että hän lähtee kuitenkin mielellään, kun taloon marssii toinen nainen.

Miten tällaisessa tilanteessa avokin voi hoitaa tyylipuhtaasti pihalle ilman suurempia kuvioita?

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kenenkäs nimissä se kämppä on?

Olisiko sittenkin helpompaa tuoda tyttöystävä uuteen asuntoon. Siinä olisi vielä sekin hyvä puoli, että saa kotosuomessa lisää aikaa pitää kahta naista yhtä aikaa! Ja katos, jos tyttis ei saa oleskelulupaa, niin aina voi sitten palata avokin kainaloon.

Vierailija

No mä tekisin niin että jättäisin tän aloituksen auki koneelle, vielä niin että olisin kirjoittamassa jotain viestiä tähän ketjuun ja siinä lukis allekirjoituksena ap. Sitten kone niin että avokki näkee ja kiinnostuu että mitäs se mies kirjottelee mammapalstalle.

Vierailija

Mä laittaisin avokille nimettömän viestin, että avomiehelläsi on tyttöystävä ja sen nimi on xx ja ehkä vielä jotain yhteystietoja perään. Avokin kanssa homma olis hoidettu sillä. Avokki ottanee yhteyttä tyttöystävään ja haukkuu sen horoksi jne., ja tyttöystävä tulee hoidettua sitten siinä. Sen jälkeen kotisi ja sylisi ovat tyhjät kiinalaisen täyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä laittaisin avokille nimettömän viestin, että avomiehelläsi on tyttöystävä ja sen nimi on xx ja ehkä vielä jotain yhteystietoja perään. Avokin kanssa homma olis hoidettu sillä. Avokki ottanee yhteyttä tyttöystävään ja haukkuu sen horoksi jne., ja tyttöystävä tulee hoidettua sitten siinä. Sen jälkeen kotisi ja sylisi ovat tyhjät kiinalaisen täyttää.

Näin.

Oot muuten ap uskomattoman tehokas kun sulla on suomessa avovaimo ja tyttöystävä ja lisäksi Kiinassa elämäsi rakkaus!

Vierailija

Mitä turhia ajamaan avokkia pois. Selität vain tälle, että taloon tupsahtava kiinalaisnainen on uusi taloudenhoitaja, joka ei osaa sitten englantia. Samat selitykset myös tuolle kiinalaiselle, paitsi että tässä tapauksessa taloudenhoitaja englantia taitamaton suomalaisnainen.

Pimeyden turvin seikkailet sitten näiden kahden sängyn välillä saaden siinä samalla vähän jännitystä elämään ja tarinaa kerrottavaksi tuleville jälkipolville. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin.

Oot muuten ap uskomattoman tehokas kun sulla on suomessa avovaimo ja tyttöystävä ja lisäksi Kiinassa elämäsi rakkaus!

Vai oliko tässä yhteydessä tyttöystävä = Kiinassa oleva nainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näin.

Vai oliko tässä yhteydessä tyttöystävä = Kiinassa oleva nainen

Jos oli, niin oli kyllä todella epäselvästi ilmaistu.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat