Vierailija

Siivosimme yhdessä ja huomautin että lattialla on joku lappu. Hän lakaisi ja minä olin pyyhkimässä siltä kohtaa mopilla. Hän tiuskaisi minulle että mitä kyttään toisten asioita. Ei antanut selittää että käsitin sen vain roskaksi, mikä pitäisi pyyhkiä pois mopin tieltä. Mitä te tilanteessa tekisitte? Hän ei vastaa puhelimeen.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Näethän sinä hänen mittansa ilman kokolappujakin, ei kai tuollaisesta kukaan suutu. Jostakin muusta on kyse, ehkä se selviää sinulle myöhemmin.

Paljonko teillä olikaan ikää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen 172/58 ja ostan joskus L-koon vaatteita. Jo on kaverillasi kovin herkät hermot, jos tuosta suuttui :D

Mulla on vaatteita koosta XS kokoon L, normaalisti olen XS-S-kokoinen. Riippuu vaatteesta, jotkut näyttää kivemmilta isompina ja ovat muutenkin pienempää kokoa, esim. eräs mun takki on kokoa M ja on täysin sopiva, samoin kuin vieressä roikkuva XS.

Aika tiukilla tosiaan on hermot, jos tuosta suuttuu ilman että edes kommentoit kokoa...

Vierailija

Ei tarvitse edes olla isokokoinen, niin esim Zarasta on ostettava L kokoinen vaate. Minullakin on, vaikka olen 165 cm ja 53 kg. Leveät hartiat.

Vierailija

Mulla on vaatekoot S-XXXL ja olen 170 cm 62 kg. Kaikki Espritin vaatteet ovat kokolapun mukaan kokoa XXXL ja muut merkit väliltä S-L. Ihan käsittämätön toi Espritin mitoitus/kokomerkintä, kun vastaa muiden merkkien S-M -kokoja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat