Vierailija

Klassinen juttu eli typeryydessäni olen ajautunut toiseksi naiseksi miehelle joka on etäsuhteessa (en alkuun tiennyt suhteesta, sitten kun asia paljastui, olen muka yrittänyt lopettaa juttua mutta seksi on liian hyvää...).

En nyt vain oikein todellakaan ymmärrä kyseisen varatun miehen toimintaa - hän kun ei ole sanonut mitään tyttöystävänsä jättämisestä, mutta ei todellakaan tunnu varovan kiinni jäämistä.

Esimerkki 1: Asumme paikassa, jossa ihmisiä työn takia aika paljon tulee ja menee, eli kaikkia ei tunne yhtä hyvin, mutta joka tapauksessa olemme samaa kaveriporukkaa. Eräänä viikonloppuna olemme yhden ystävämme bileissä. Sieltä lähdemme baariin, josta jatkoille kyseisen miehen luokse (noin 10 ihmistä). Jatkoilla emme nyt suoraan ihmisten edessä pussaile, mutta ei kyllä varmasti kenellekään jäänyt epäselväksi, että vietimme käytännössä koko illan kahdestaan, ja nukuimme samassa huoneessa. Meidän yhteiset kaverimme eivät tunne miehen tyttöystävää, enkä minäkään, mutta tietävät kyllä hänen seurustelevan. Kukaan ei ollut niin kovassa humalassa että menisi kännirälläämisen piikkiin.

Esimerkki 2: Olemme noin 6-7 ihmisen kanssa bissellä. Mukana muutama meidän yhteinen kaveri ja muutama vain hänen kaverinsa. Esim baaritiskillä seistessä ja minun hänen vieressään seistessä mies monesti laittoi kättä alaselälleni, ja muutenkin. Myöhemmin illalla hänen kaverinsa varmasti näki, miten hän antoi minulle pusun taksiin mennessämme. Nämä kaverit tuntevat varmasti miehen tyttöystävän.

Onko kyseinen mies vaan niin hölmö, ettei mieti seurauksia? Vai haluaako hän alitajuisesti jäädä kiinni? Vai onko miesten kesken niin tiukka bro code, että edes selkeästä pettämisestä ei kerrota? En oikeasti ymmärrä!

Ja juu, itsekin teen väärin, en halua jatkaa tällaista, ja ensi kerralla kun näemme aionkin sanoa, ettei näin voi jatkua :)

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla oli aikoinaan suhde varattuun mieheen. Hän halusi alitajuisesti erota, mutta ei uskaltanut. Nyt lähes 10 vuotta suhteen päättymisen jälkeen on edelleen vaimonsa kanssa ja kyselee, josko meistää voisi tulla sittenkin jotain. Juu, ei voi tulla, ei koskaan kyllä voinutkaan.
Niin ja hän oli siis välillä ihan hämmästyttävän avoin, en koskaan tavannut vaimoa, mutta kyllä sen oli suorastaan pakko tietää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat