Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Elikkä siis! Kesäkuussa tulossa kahden serkun ylioppilas juhlat ja oman peruskoulun päättäjäiset. Onko kuvan mekko liian näyttävä ja hieno toisen juhliin, herättääkö liikaa huomiota? Jos ei itse "juhlasankari" ole niin hienossa mekossa:/
Sama juttu että onko liian hieno mekko koulun päättäjäisiin?

http://aijaa.com/7VwMKM

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minusta tuo on aika iltapukumainen, ja koulun päättäjäiset ja ylioppilasjuhlat ovat päiväjuhlia. Mä itse ajattelen, että tuollaisiin juhliin parempi puku on ylipäätään vähän vähemmän tuota tyyliä, mitä tuon mekon yläosakin on (tarkoitan siis helmikoristeita). Joku vähän yksinkertaisempi? 

Vierailija

Ihan nätti iltapukuna, mutta ei minusta oikein mainitsemiisi tilaisuuksiin sopiva. Polvipituisena ehkä vielä menisi. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.

Vierailija

jos toi ois lyhyt mekko niin ois ok, jotenkin kokopitkä päiväjuhliin ei sovellu. Mulla kyllä oli omissa yo-juhlissa mutta en muista että vierailla ois ollut kellään.

Vierailija

Koskaan ei voi pukeutua "liian hienosti", typerä kateellisten Suomalaisten ämmien keksimä asia.

Toki etiketin vastaisesti voi pukeutua. Siihen et löydä tältä wt-palstalta apua, usko pois!

Vierailija

Iltapukuhan tuo on. Vähän tuntuu, että nimenomaan haetkin sellaista, että haluaisit olla hienompi. Ei kuule onnistu saada huomiota vaatteilla. Enemmän huomataan se sukulaissetä, joka tulee farkuissa ja T-paidassa (näin kävi meidän nuoren lakkiaisissa). 

Vierailija

Kylläpä vain liian hienosti voi pukeutua. Tuo mekko on ihan selkeästi iltapuku ja lakkiaisiin mennessä vieraat eivät pukeudu iltapukuun.Mekko voi olla pitkä mutta materiaali ja tyyli eri. Paljetit ja runsaat sifonkihelmat ovat vaan noihin juhliin liikaa. Täytyy kuitenkin kunnioittaa sitä ylioppilastakin omalla pukeutumisellaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole liian hieno. Maximekko ja just hyvä sellanen.

Kaikki pitkät mekot eivät ole maximekkoja. Kuvan mekko on iltapuku, joskin hyvin halvan oloinen iltapuku.

Vierailija

Mieluummin liian pitkä kuin liian lyhyt, mikä on yleinen virhe nykyään nuorilla tytöillä. Mutta ehkä hieman outo valinta vieraalle toisen juhlissa.

Vierailija

Omaan juhlaan voi pukeutua vaikka jätesäkkiin tai Dianan hääpukuun, mutta älä hyvä ihminen tosiaan laita toisen henkilön (päivä)juhlaan iltapukua. Polvipituinen mekko on ok.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat