Vierailija

Kotona näkyy vatsasta lihajako neljällä pystyviivalla. No vyötäisillä on vähän ylimääräistä höllyvää, mutta silti. Työpaikalla näkyy vain tuo höllyvä ja sitä on paljon enemmän kuin kotona.

Sivut

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä olen paljon kauniimpi kotona kuin töissä. Olen ihmetellyt asiaa jo vuosia.

Ehkä olen kotona enemmän oma itseni. Tai en muista töissä korjaulla meikkejä ja hiuksia. Ja laahustan töissä. Pitää skarpara ja muistaa ulkonäkö töisdäkin!

Vierailija

Ja miksi kotona peilin edessä on ihan OK, mutta kaupan sovitushuoneessa peilistä tuijottaa harmaa, kurttuinen möykky? Myynnin edistämistä? Vai latistamista? Luulisi, että imarteleva valaistus saisi ihmiset ostamaan enemmän, kun vasta työpaikalla huomaisi, ettei tää ihan....

Vierailija

Kotona ei ole vertailukohtia eli toisia laittautuneita ihmisiä. Lisäksi kotonanne peilin valaistus on tuttu jne eli poseeraatte sen edessä positiivisista kulmista käsin.

Vierailija

Edellisellä kuntosalillani oli kiva valaistus, ja näytin mielestäni hyvältä. Nykyisellä on niin kamalat kirkkaat kohdevalaisimet, että on ihan oikeati vaikuttanut treenausintoon, kun oikein hävettää mennä salille :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmasti joku salaliitto koska itsekin näytän aina ihan jees kotona mutta kaupassa hirvenperseeltä :)

Ei ole yhdyssana.

Vierailija

Ihanan terapeuttinen ketju! Tätä samaa mysteeriä olen nimittäin itsekseni ihmetellyt jo vuosia. Kotona olen kaunis, työpaikalla ja sovituskopissa ihan järkyttävä taikinanaama. Eikä sillä ole väliä, mistä peilistä kotona katsoo (meillä on paaaaaljon peilejä), joten ei tuo valaistus ja suotuisat kulmat ihan riitä selitykseksi. Oisko se sitten joku tiedostamaton takakireys, joka ottaa vallan, kun astuu kotiovesta maailmalle?

Vierailija

Sama juttu täällä! Olen jo vuosia ihmetellyt tätä. Kotona olen ok, mutta työpaikalla ihan väsyneen ja rupsahtaneen näköinen. Ja kaupungilla esim.näyteikkunoiden heijastuskuva, ihan kamalaa!5

Vierailija

Laskentateho ei riitä luomaan teille yhtä kaunista lumekuvajaista kaikkialla Matriisissa joten olemme keskittäneet sen koteihinne.

t. Arkkitehti

Vierailija

Vaikuttaa siltä että tämä *ongelma* on vain jokaisen omassa päässä. Myös omassani. Koska eivät ulkopuoliset todnäk huomaa eroa ja hyvä niin. Toisaalta ongelma ei poistu vaikka tämän tiedostaisi.. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti joku salaliitto koska itsekin näytän aina ihan jees kotona mutta kaupassa hirvenperseeltä :)

Ei ole yhdyssana.

Onpas.

Vierailija

Kotona olet lähempänä peiliä, jolloin 3D-ulottuvuuksista johtuen näytät erilaisemmalta. Olet todennäköisesti tuijotellut omakuvaasi kotipeilin kautta enemmän, joten olet tottuneempi sen näyttämään kuvaan itsestäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhdyssana.

Onpas.

Hirvenperse ei todellakaan ole yhdyssana. Ei ole ihmisenrinta tai eläimenjalkakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja miksi kotona peilin edessä on ihan OK, mutta kaupan sovitushuoneessa peilistä tuijottaa harmaa, kurttuinen möykky? Myynnin edistämistä? Vai latistamista? Luulisi, että imarteleva valaistus saisi ihmiset ostamaan enemmän, kun vasta työpaikalla huomaisi, ettei tää ihan....

Henkkamaukalla on muuten täällä sellaiset peilit, että näytät ihan missiltä. Kotipeilissä iskee sitten se totuus vasten silmiä, eihän tätä voi käyttää aivan kauhea 😒

Vierailija

Ha! Minä myös olen upea, tumma, kaitakasvoinen ja arvoituksellinen kylpyhuoneen peilissä ja hehkulampun kellertävässä valossa. Eteisessä jotain ihan muuta ja sovitusoppeihin en ole uskaltautunut enää vuosikausiin. Siellä olen hyllyvä kasa jotakin kellervänkalpeaa ja sinisuonista. Lisäksi niiden valaistus on sadistisesti suunniteltu korostamaan ihanasti kaikkia ihon virheitä, hampaiden keltaisuutta ja mustia silmänalusia 😣

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhdyssana.

Onpas.

Hirvenperse ei todellakaan ole yhdyssana. Ei ole ihmisenrinta tai eläimenjalkakaan.

Pakko takertua epäolennaiseen, herra/rouva kielipoliisi?

Mutta niin, saman ilmiön olen huomannut. Kampaamo on usein se pahin paikka!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat