Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen ollut 5vuotta sairaslomalla pitkäaikaisen sairauden takia ja työttömäksi jäin lopulta sen takia. Olen hakenut kahdesti jo ammattikorkeaan enkä ole päässyt kouluun. Aikaisemmin opiskelemaani ammattia en pysty terveyden takia tekemään.
Lisäksi olen masentunut vuosi sitten tästä tilanteesta johtuen. Olen vasta 25vuotias mutta tuntuu että koko elämä on "ohi", enkä tule pärjäämään elämässä enää.
On vaikea työllistyä ilman koulutusta, kouluun pääseminen tuntuu mahdottomalta toistuvista yrityksistä huolimatta, ja pitkän sairasloman jälkeen tuntuu että työpaikat vierastavat sellaista ihmistä joka ei ole vuosiin tehnyt töitä, vaikkei se hänestä itsestään ole kiinni ollutkaan.

Mitä ihmettä mä teen :( itken kun kirjoitankin tätä kun tuntuu että olen ihan turhake maan päällä ja vaivaksi yhteiskunnalle kun elän työttömyysrahalla ja se tuntuu pahalta.

Kommentit (4)

Vierailija

Löytyisikö alaa, jonne olisi helpompi päästä opiskeleen tai entämä sellainen amk, johon pääsee helpommin. Entä oppisopimuskoulutus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Täällä lähes sama tilanne, joskaan terveys ei ole vielä ihan mennyt... Opiskelu- ja työpaikan, tai nimenomaan niiden olemattomuuden, kanssa kamppaillaan ja mietitään, onko tässä elämässä mitään järkeä. 

Tsemppiä sinnekkin!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat