Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni ei osaa pukeutua seksikkäästi

Vierailija
23.05.2016 |

käyttää enimmäkseen löysiä verkkareita ja urheiluvaatteita mitkä ei näytä hyvältä hänen päällä koska vartalo on hyvässä kuosissa. Toivoisin että käyttäisi enemmän seksikkäitä vaatteita eimerkiksi mekkoja ja hameita. Haluaisin että muut miehet kadehtii miten kuuma tyttöystävä minulla on ., mutta pelkään että hän suuttuu jo mainitsen asiasta

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itse puristavissa ihonmyötäisissä housuissa koko päivä, niin että ne puristavat virtsarakkoasi kipeästi ja estävät verenkierron alaselässä ja lonkankoukistajissa saaden aikaan suuret jumit.

Käytä push-up rintaliivejä, jotta tunnet kuinka keuhkosi kutistuvat kuin rusinat.

Pue mekko yllesi, jotta et voi rentoutua istuuduttuasi, kun sinun täytyy puristaa reidet täysiä yhteen ettei kamelinvarvas vilkkuisi.

Laita hame, jos haluat vilautella rappusissa taikka tuulisella säällä.

Kävele korkokengillä muuttaaksesi jalkasi virheasentoon, lyhentääksesi akillesjänteitä, kiristääksesi verenkiertoa, kävelläksesi hankalasti mukulakivillä sekä ritilällä taikka liukkailla alustoilla ja lähde kaikkialle tuplasti aikaisemmin kuin oli tarkoitus, jotta ehtisit määränpäähän.

Vierailija
2/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käyttää enimmäkseen löysiä verkkareita ja urheiluvaatteita mitkä ei näytä hyvältä hänen päällä koska vartalo on hyvässä kuosissa. Toivoisin että käyttäisi enemmän seksikkäitä vaatteita eimerkiksi mekkoja ja hameita. Haluaisin että muut miehet kadehtii miten kuuma tyttöystävä minulla on ., mutta pelkään että hän suuttuu jo mainitsen asiasta

Voi voi. Eli tyttöystäväsi arvo on ainoastaan siinä, että hän on sinulle näyttelyesine, jolla yrität säälittävästi kerätä pisteitä kavereiltasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kommentoijan kannattaisi laittaa sen hameen alle vaikka pienet urheilushortsien tyyliset pöksyt niin ei peppu tai kamelinvarvas vilku (; !

On eri asia pukeutua tiukkoihin juhlavaatteisiin kuin siististi ja tyylikkäästi, ja kyllä seksikäs voi olla muutenkin kuin puolialasti push upeissa.

Vierailija
5/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin moni nainen ei pidä mekkoja tai hameita, jos et ole huomannut. 

Kuinka seksikästä oma pukeutumisesi on?

Vierailija
6/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkkejä seksikkäistä mekoista, mitkä eivät kiristä:

1) http://www.prettydesigns.com/wp-content/uploads/2013/10/Victoria-Beckha…

2) http://static.entertainmentwise.com/photos/Image/cara%20delevingne%204…

3) http://fcdn.modanisa.doracdn.com/r/pro2/2015/09/15/z-salas-elbise--vizo…

4) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/45/9f/02/459f02d623da291d3bce…

5) http://www.youngbritishdesigners.com/images/products/8477_main.jpg

6) http://cosmouk.cdnds.net/14/52/nrm_1419253380-best-maxi-dresses-for-cur…

Eikö se ole periaattessa se ja sama, pitääkö löysiä verkkareita ja väljiä paitoja, kuin että käyttäisi tuollaisia muodot peittäviä kaapuja ja epämääräisiä telttoja... Yhtä lailla kaunis ja hoikka kroppa molempiin hukkuu

Vierailija
7/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ärsytyksen ärsytys. Toivottavasti et oo samanlainen kun mun ukko, joka heiluu paskasella ja rikkinäisellä paidalla ja haarovälistä rikkinäisillä jättiverkkareilla perse ja kulahtaneet kalsongit vilkkuen  ruohonleikkurin ja muiden työvehkeiden perässä pihalla. Painoo reilut 130 kg ja arvostelee telkkarista miten sillä tai tällä on hyvä runko tai "kauheet kannut" ja mun pitäs kans kuulemma pukeutua seksikkäämmin. Vahtii vielä mun syömisiä, vaikka painan yli puolet vähemmän ja herran dieetti koostuu suklaasta ja berliininmunkeista **kele. 

Kohta on äijä niin ex kun voi olla. Ärsyttää toi äijien vaate- ja seksikkyyskitinä, etenkin kun ei olla yhtään valmiita ite tekee mitään ittensä eteen. 

Vierailija
8/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa käydä tapahtumissa, joihin pitää pukeutua edes vähän: teatteri, siistimpi ravintola, keikat yms. tapahtumat, joissa ollaan ihmisten ilmoilla. Sitten myös kannustat näihin laittamaan mieluummin hameen kuin housut.

Yleensä useat naiset kokevat jotain laittautumisen tarvetta tuontapaisissa tilanteissa.

Vierailija
9/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkökeskeisyys heikentää elämänlaatua kirjoitti:

Ole itse puristavissa ihonmyötäisissä housuissa koko päivä, niin että ne puristavat virtsarakkoasi kipeästi ja estävät verenkierron alaselässä ja lonkankoukistajissa saaden aikaan suuret jumit.

Käytä push-up rintaliivejä, jotta tunnet kuinka keuhkosi kutistuvat kuin rusinat.

Pue mekko yllesi, jotta et voi rentoutua istuuduttuasi, kun sinun täytyy puristaa reidet täysiä yhteen ettei kamelinvarvas vilkkuisi.

Kävele korkokengillä muuttaaksesi jalkasi virheasentoon, lyhentääksesi akillesjänteitä, kiristääksesi verenkiertoa, kävelläksesi hankalasti mukulakivillä sekä ritilällä taikka liukkailla alustoilla ja lähde kaikkialle tuplasti aikaisemmin kuin oli tarkoitus, jotta ehtisit määränpäähän.

Tää on kyllä jännä. Eikös noita kamelinvarvas perseen esittelytrikoiden tai tiukkojen farkkujen jne pitämistä yleensä juuri perustella, että ne ovat niin kauhean mukavat päällä? Ja ettei perseen esittelyllä ole mitään tekemistä niiden itämisen kanssa. Sä sitten sanot että, ei ne olekkaan mukavat päällä... 

Vierailija
10/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mun suomalaisista naisista ei koskaan ole halunnut näyttää sääriään julkisella paikalla.

Ne sääret ovat ilmeisesti jotenkin arka paikka.

Vierailija
11/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naista.

Eiku ainiin, et saa ketään muuta. Joten tuki turpasi ja lakkaa esineellistämästä naisia.

Vierailija
13/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkökeskeisyys heikentää elämänlaatua kirjoitti:

Kireät farkut aiheuttivat minulle ihan oikeasti hermovaurion oikeaan reiteen (ihossa ei ole enää tuntoa) ja lonkankoukistajat pysyvästi kipeät ja jumissa. Liikkumista vaikeuttavissa kynähameissa sama ongelma.

Vierailija
14/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, pitäisi tuntea naistasi, että tietäisi, miten hän reagoi. Itse kinuan mieheltäni mielipiteitä, sillä minusta olisi hauska pukeutua välillä oikein hänen mieliksensä ja tavalla, jota hän pitää kivan näköisenä. Hän taas taitaa olla siinä käsityksessä, että olisi loukkaavaa ehdottaa pukeutumistavaksi jotain, jota en ole aiemmin käyttänyt (tai tajunnut kokeillakaan).

Vierailija
15/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda naista.

Eiku ainiin, et saa ketään muuta. Joten tuki turpasi ja lakkaa esineellistämästä naisia.

Jos tuota ylempää tarkoitat, niin mitäpä luulet, että tapahtui sitten, kun tuli vastaan nainen, jolle ne sääret eivät olleet ongelma?

Vierailija
16/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, pitäisi tuntea naistasi, että tietäisi, miten hän reagoi. Itse kinuan mieheltäni mielipiteitä, sillä minusta olisi hauska pukeutua välillä oikein hänen mieliksensä ja tavalla, jota hän pitää kivan näköisenä. Hän taas taitaa olla siinä käsityksessä, että olisi loukkaavaa ehdottaa pukeutumistavaksi jotain, jota en ole aiemmin käyttänyt (tai tajunnut kokeillakaan).

Näin juuri, koska silloinhan et kelpaisi sellaisena kuin olet. 95 % todennäköisyys murjotukseen tahi tappeluun.

Vierailija
17/17 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko jo vihdoin ja viimein lopettaa nämä typerät provonne, jotka eivät edes provosoi? Ensimmäinen virhe on esittää AINA MIESTÄ ja valittaa VAIMOSTA tai NAISESTA. Ei hohhoijaa. Niin realistista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme