Vierailija

Mies väitti olevansa "noin" 180 cm, mutta todellisuudessa on ainakin 10 cm lyhyempi. Noloa näyttäytyä sen seurassa. Suostuin kuitenkin tapaamaan uudestaan, mutta nyt en tiedä pystynkö... Syömään ollaan menossa. Voinko ilmoittaa myöhästyväni vähän ja pyytää miestä istumaan valmiiksi pöytään? Niin ei tarvitse seistä sen kanssa rinnakkain.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Sano sille, että tänään on kansainvälinen pyörätuolipäivä ja lykkää sitä ympäriinsä pyörätuolissa. Näin kukaan ei kiinnitä huomiota pituuteen

Vierailija

No miksi ylipäätänsä menet uusille treffeille jos et kuitenkaan ole hänestä kiinnostunut? Perut treffit vaikka sen tekeminen on aina vähän epämukavaa, turhaan tuhlaatte toistenne aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että tänään on kansainvälinen pyörätuolipäivä ja lykkää sitä ympäriinsä pyörätuolissa. Näin kukaan ei kiinnitä huomiota pituuteen

Hyvä idea. Lyhyt mies onkin melkein kuin vammainen.

Vierailija

Voi saatana. Kai oikeasti ap tajuat, että sulla on päässä vikaa ja pahasti. Kärsit satojakertoja enemmän asiasta, kuin mies itse.
Eikö ihminen joka noin ajattelee ole aika helvetin tyhmä? Tulet siis kärsimään suurista ongelmista aina tyhmyytesi takia, vaikka tuo pituusasia ratkeisi.
Kai ymmärrät, että sinulla on itselläsi paljon suurempi ongelma, kuin miehellä.

Minä ainakin häpeäisin lähteä noin tyhmän ihmisen kanssa tuonne. Ties mitä keksisi.

Lisäksi harkitsisin uudelleen tapailua, että haluanko olla noin typerän ihmisen kanssa yhdessä.

Kyllä paljon suurempi päätös on, että alkaa olemaan yhdessö tuo tasoisen turvenuijan kanssa kuin se, että päätät olla lyhyen miehen kanssa. Pituus ei älyä tuo.
Ihminen joka on tyhmä mutta pitkä ei pärjää elämässä niin kuin lyhyt ja viisaampi tai sitten pitkä ja viisas.

Kai oikeasti tajuat kuinka tyhmä olet?

Yksikään asia viestissäni ei ollut sarkasmia tai vitsiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies väitti olevansa "noin" 180 cm, mutta todellisuudessa on ainakin 10 cm lyhyempi. Noloa näyttäytyä sen seurassa. Suostuin kuitenkin tapaamaan uudestaan, mutta nyt en tiedä pystynkö... Syömään ollaan menossa. Voinko ilmoittaa myöhästyväni vähän ja pyytää miestä istumaan valmiiksi pöytään? Niin ei tarvitse seistä sen kanssa rinnakkain.

Oletko 12v ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei jostain syystä ole provo niin ei voi kuin harmitella että tuolla tapaa ajattelevia on olemassa.

Ööh, vika ei siis ole valehtelevassa miehessä vaan huijatussa naisessa joka kuitenkin kilttinä päätti antaa mahdollisuuden? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä itse olet ap?

164, ja tasapohjaiset kengät jalassakin tunsin olevani samanpituinen kuin mies. Eli korkkarit voi treffeiltä unohtaa.

Vierailija

Näitä miehiä on paljon jotka valehtelevat pituutensa.

Mua naurattaa mun ystävä joka väittää miehensä olevan 181cm. Siis sen mies on ehkä 2cm mua ja mun ystävää pidempi. Olemme molemmat siis 170cm. Mun mies on 181cm ja on selvästi meitä pidempi.

Uskooko joku niin sokeasti miestään, että silmätkin sokeutuvat selvästi nähtävälle asialle.

Sori ohis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näitä miehiä on paljon jotka valehtelevat pituutensa.

Mua naurattaa mun ystävä joka väittää miehensä olevan 181cm. Siis sen mies on ehkä 2cm mua ja mun ystävää pidempi. Olemme molemmat siis 170cm. Mun mies on 181cm ja on selvästi meitä pidempi.

Uskooko joku niin sokeasti miestään, että silmätkin sokeutuvat selvästi nähtävälle asialle.

Sori ohis

Niin koska kukaan nainenhan ei ikinä valehtele mittojaan, ehei. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi saatana. Kai oikeasti ap tajuat, että sulla on päässä vikaa ja pahasti. Kärsit satojakertoja enemmän asiasta, kuin mies itse.
Eikö ihminen joka noin ajattelee ole aika helvetin tyhmä? Tulet siis kärsimään suurista ongelmista aina tyhmyytesi takia, vaikka tuo pituusasia ratkeisi.

Minä ainakin häpeäisin lähteä noin tyhmän ihmisen kanssa tuonne. Ties mitä keksisi.

Lisäksi harkitsisin uudelleen tapailua, että haluanko olla noin typerän ihmisen kanssa yhdessä.

Kyllä paljon suurempi päätös on, että alkaa olemaan yhdessö tuo tasoisen turvenuijan kanssa kuin se, että päätät olla lyhyen miehen kanssa. Pituus ei älyä tuo.
Ihminen joka on tyhmä mutta pitkä ei pärjää elämässä niin kuin lyhyt ja viisaampi tai sitten pitkä ja viisas.

Älähän ota aloitusta tosissasi! Ap:n tarkoitus on saada aikaan juuri tällaisia reaktioita.

Vierailija

No, mä menin kadulla ja sit yx tyyppi tuli vaan: "Hei, mä oon aika varma et sul on tosi tyylikäs persereikä". Mä siihen vaan että "Joo, mä voin vaikka näyttää", sit se oli vaan että "ok". Mä näytin sitten persereikää sille, ja tyyppi oli vaan että "Wau, onko vähän siisti persereikä".

Aika useat tyypit kyselee persereiästä, varsinkin jos on normaalia tyylikkäämpi persereikä, eikä mikään paskanpolttama kraateri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä miehellä suurikin ongelma kokonsa kanssa, jos joutuu valehtelemaan pituutensa. 

Tyhmyysongelmakin vielä, jos kuvittelee, ettei kymmentä senttiä huomata. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vanha sanonta miehistä: se, mikä menee yli 170 sentin,on lahoa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat