Vierailija

Pitkät hiukset, jo vuosia olen värjännyt tummanruskeiksi. Oma väri tummahko "eiminkäänvärinen" . Nyt kuitenkin tilanne että jos aion pitää tuon juurikasvun edes jotenkin siedettävänä olisi värjäysväli n. 3viikkoa.

Miten ulos tästä? Eli pidemmän käsittelyvälin haluaisin? Raidoittamalla?

Kommentit (8)

Vierailija

Minä päädyin kampaajani kanssa raidoittamiseen vaaleilla raidoilla. Lähtökohta oli myös tummanruskea, joten juurikasvun ja muoden hiusten välinen ero selvästi näkyvillä . Raidoitus auttoi paljonkin. Nyt, kun hiukset ovat kasvaneet noin 5 cm, on kuin minulla olisii hiuksissani liukuvärjäys. Hopeashampoota kannattaa käyttää, jos päädyt raitoihin.

Vierailija

2 lisää: Päädyin siis siihen, että annan harmaan tulla. En jaksa enää sitä värjäysrumbaa, hiukseni kasvavat lisäksi todella nopeasti. Pitkät harmaat hiuksethan ovat edelleenkin melko muodikkaatkin:). Olen hyvin tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minulla on pitkät ja aika tummat hiukset. Olen alkanut värjäämään niitä, kun tuli muutamia harmaita ja näkyvät niin selvästi hiuksissani. Käytän omien hiusten väristä väriä, niin juurikasvua ei huomaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät ja aika tummat hiukset. Olen alkanut värjäämään niitä, kun tuli muutamia harmaita ja näkyvät niin selvästi hiuksissani. Käytän omien hiusten väristä väriä, niin juurikasvua ei huomaa.

Siis mutta kun juurikasvuhan on harmaata?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No 2 ja 3 ;Laitettiinko raidat koko päähän vai päälimmäisiin hiuksiin?

-ap-

Pääasiassa päällimmäisiin. Kävin eilen kampaajalla leikkauttamassa latvoja ja kampaajani (monivuotinen) tarkasteli hiuksiani tarkkaan eri kulmista ja totesi itsekin onnistuneensa hyvin ja ratkaisun olleen oikea:)

(kampaajani vaatii itseltäään ja työltään enemmän kuin minä itse)

Vierailija

Minä teetin juuri viime viikolla niin, että kerralla värinpoistettiin lähes musta värjäysväri "kusenkeltaiseksi", ja sitten siihen päälle laitettiin oman harmahtavanvaalean sävyinen väri. Ei tule mitään rajaa eikä tarvi myös homssuisia vaaleita raitoja tummassa tukassa katsella. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat