Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää miehen pituus :(

Vierailija
23.05.2016 |

Mies väitti olevansa "noin" 180 cm, mutta todellisuudessa on ainakin 10 cm lyhyempi. Noloa näyttäytyä sen seurassa. Suostuin kuitenkin tapaamaan uudestaan, mutta nyt en tiedä pystynkö... Syömään ollaan menossa. Voinko ilmoittaa myöhästyväni vähän ja pyytää miestä istumaan valmiiksi pöytään? Niin ei tarvitse seistä sen kanssa rinnakkain.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että tänään on kansainvälinen pyörätuolipäivä ja lykkää sitä ympäriinsä pyörätuolissa. Näin kukaan ei kiinnitä huomiota pituuteen

Tämä on paras aikoihin...

Vierailija
22/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi miljardööri tai tunnustettu nero jossain asiassa, niin helpottaisiko tuskaa?

Helpotti ainakin Aristoles Onassiksen kohdalla,olikohan 160cm pitk... ei kun pätkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napoleon-kompleksi?

Vierailija
24/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän olevani 172 cm, todellisuudessa olen 182 cm. Kiva katsella naisten reaktioita kun tapaamme ensi kerran, kun halaamme kuulen kevyen uikutuksen ja tunnen kehon värinän.

Vierailija
25/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "180 cm" miehiä löytyy kyllä paljon. Itse olen 180 cm pitkä nainen ... Jääkiekkojunnujen äiti ja sieltä näitä 180 cm isiä löytyy...kumma vaan kun olen niitä ainakin 6 cm pidempi

Vierailija
26/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut itselläni, että lyhyiden miesten pituus on ollut "ongelma" minulle vain silloin, kun en ole ollut kiinnostunut miehestä. Silloin sitä helposti löytää syitä, mikä mättää.

Sitten taas kun kiinnostaa, niin on aivan sama vaikka mies olisi lyhyempi, olen tapaillut pidempäänkin itseni pituista (vähän alle 170) miestä, tapailu ei päättynyt pituuden takia.

Vierailija
27/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä "180 cm" miehiä löytyy kyllä paljon. Itse olen 180 cm pitkä nainen ... Jääkiekkojunnujen äiti ja sieltä näitä 180 cm isiä löytyy...kumma vaan kun olen niitä ainakin 6 cm pidempi

Tai sitten käytät 6 cm korkoja. Juuri korkojen takia naiset usein yllättyvät miehen lyhyydestä. 170 cm nainen varustettuna 6 sentin korollahan vastaa jo sitä 175 cm miestä jolla 1 cm paksu pohja kengissä.

Vierailija
28/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 190cm ei ole oikein mies ollenkaan...

Vierailija
29/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm ei ole omasta mielestäni vielä mieheksi lyhyt. Olen itse 166 cm nainen. Vasta joku alle 165 cm pitkä alkaa olla määritelmällisesti lyhyt. Silloinkin se on aivan sama jos persoona on mahtava. Naisella on huono itsetunto jos miehen pituus on ongelma. Sama päinvastoin. Yksi mieskin valitti kaverilleni kun tämä on muka liian pitkä. Joillain ihmisillä on liikaa pissaa päässä. Hölskyvästä äänestä tunnistaa keitä kannattaa välttää.

Vierailija
30/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mun mies ollaan 170cm.... Pitkä mies olis ihana, mut pätkä vei mun sydämen!

Vierailija
31/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 164cm ja 170cm mies on liian lyhyt sinulle? Itse olen 180cm pitkä nainen, eikä yhtään nolottaisi näyttäytyä 170cm miehen kanssa. 

Vierailija
32/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV mammat täällä taas kokoontuvat kertomaan, että miehen pituudella ei ole väliä. Sitten kun siirrytään johonkin parinvalintasovellukseen, niin eipä ole edelleenkään tullut yhtään naista vastaan jonka pituuskriteeriin sopii itseä lyhyempi mies. Että sellaista.

Vierailija
33/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus minusta tuntuu, että on ihmisiä, jotka oikeasti kuvittelevat, että pituus kuuluu niihin ominaisuuksiin, jonka jokainen meistä päättää valita itse. Mutta vielä enemmän minua kiusaa se, että oletetaan, että pituuskavu olii jotenkin yhteys "henkiseen kasvuun" eli pienikasvuisia on lupa kohdella kuin pieniä lapsia tai muuten vähä -älyisiä... Toisaalta myös se, että moni nainen, että miehen tulisi olla iana häntä isompi (Se iso vahva könsik'äs, joka suojelee ja puollustaa maailman pahalta, joka raahaa kotiin saaliinsa ja hankkimansa aarteet) - Tai vastaavasti  kai se voi ollaa mieskin, joka vastaavasti olettaa, että naisen tulee olla häntä pienemi, niin mahtuu paremmin nyrkin ja hellan väliin, eikä käy niin paljon silmille, tai hänen egonsa kärsii, jos joku hän näyttää pienemmältä naisensa rinnallla; luulevat pian häntä mammanpojaksi.   

Vierailija
34/34 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV mammat täällä taas kokoontuvat kertomaan, että miehen pituudella ei ole väliä. Sitten kun siirrytään johonkin parinvalintasovellukseen, niin eipä ole edelleenkään tullut yhtään naista vastaan jonka pituuskriteeriin sopii itseä lyhyempi mies. Että sellaista.

Mihin ihmeen parinvalintasovellukseen? Itse olisin jäänyt syntymättä mikäli kukaan nainen ei olisi koskaan ollut kiinnostunut itseään lyhyemmästä miehestä. 

Toisaalta en voi varmaan itseäni käyttää esimerkkinä, kun olen 167 senttiä pitkä ja olen valinnut miehen, joka on minua sentin pidempi.

Elämä ei ole mikään sovellus. Ihmiset rakastuvat kummallisiin tyyppeihin, jotka eivät aina sovi heidän "standardeihinsa".