Vierailija

Itse esimerkiksi olen tällainen vapaaehtoisesti lapseton ihminen, ja elän mielenrauhassa omaa elämääni, en siis puutu muiden ihmisten asioihin arvostellen, en moiti toisella tavalla tekeviä jos ei sen toisen käytös ole aivan törkeää, en ole minkään lajin fanaatikko enkä kohkaaja enkä todellakaan ilkeä ihminen, sitä rataa. Eli olen mielestäni aika ok tyyppi ja olen sitä käsittääkseni monen muunkin mielestä, mutta välillä yllättää kuinka paljon sitten ilmeisesti minäkin herätän valinnallani yleistä vihaa, näitä kun lukee täältä! :( Joku kirjoitti tuohon yhteen vihan täyteiseen ketjuun halveksien että lapseton elämä on turha. Niinkö todella? Minä en koe omaa elämääni sellaiseksi.

Rauhanomaisempaa jatkoa. Joskus voisi olla hyvä hieman miettiä ennen sanojen tuottamista, edes joskus.

Kommentit (4)

Vierailija

Samaa miettinyt välillä. Ihmiset ovat niin täynnä vihaa täällä.. Yritän vain ajatella, että tämä sivu edustaa pientä osaa ihmisistä, ja ehkä vetää puoleensa tietyn tyyppisiä henkilöitä, ainakin kovaäänisimmiksi kommentoijiksi.

Vierailija

Mitäköhän sitä edes sanoisi, jos joku sanoisi tällaisia palstan tasokkaita juttuja päin kasvoja. No, sitä ei tarvitsisi sitten enää pohtia, koska ne välit olisivat sitä myöten siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onneksi tällä palstalla piipahtamisen jälkeen kaikki oikean elämän ihmiset tuntuvat selväpäisiltä. Varsinkin oma mies on ihan huippu!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat