Olen nainen ja koukussa masturbointiin
Teen sitä nykyään välillä töissäkin. Mikä mua vaivaa?
Saan kotona, olen naimisissa.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Et ole ollut M48, gurun käsittelyssä, vielä. 😘
Kuka tämä M48 guru oikein on?
Tuleeko tehtyä päivittäin oletko jo tänään tyydytellyt ?
Minä myös. Olen aina ollut. Seksiä voisin harrastaa vaikka koko ajan!
N36
Mun mies tykkää katsoa, kun masturboin. Hän todella kuumenee katsellessaan kuinka itsetyydytyksellä saavutan rajunkin orgasmin tai useita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tykkää katsoa, kun masturboin. Hän todella kuumenee katsellessaan kuinka itsetyydytyksellä saavutan rajunkin orgasmin tai useita.
Teetkö myös dildolla se on tosi kiihoittavaa katseltavaa !
Vierailija kirjoitti:
N36
Voi kun tapaisi tällaisen naisen edes kerran elämässä
Vierailija kirjoitti:
N36
Sama täällä. Olen mies ja runkkaaminen johtuu paljolti siitä että olen, toistaiseksi jumissa seksittömässä suhteessa. En usko että saisin koskaan liikaa seksistä. Olen myös ollut aina tälläinen. Seksi on kokoajan mielessä.
Onko sinulla millaisia mieltymyksiä seksin suhteen?
T. RM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dildolla myöskin, mutta koen keskisormeni parhaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä M48 guru oikein on?
Hän on Mies, myytti ja legenda, tai kaikkia noista.
Täällä sama, kokoajan tekee mieli ja tuntuu ettei koskaan saa tarpeeksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormella vaginasta hyväilee miten kaipaako klitta myös hyväilyä samanaikaisesti ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sormella vaginasta hyväilee miten kaipaako klitta myös hyväilyä samanaikaisesti ?
Vaginan alareunasta vedän sormellani tai kahdella vaginaa pitkin kohti klittaa, välillä suuntaa muuttaen, painelen kovemmin tai kevyemmin. Klittaa hieron aluksi ihan häppareiden päältä. Kun klitta tuntuu turvonneelta ja kiihottuneelta ja pillu on todella märkä, keskityn sitten enemmän klitan hyväilyyn.
Tuskin sua mikään vaivaa. Ihminen luonnostaan pitää nautiskelusta ja jos tilaisuus tulee niin miksei nauttisi. Minä ainakin nautin. Kylläkään itseni runkkaamisesta en juurikaan nauti, ehkä oon liika vuorovaikutusriippuvainen. Halukasta naista kyllä tyydyttelisin tuntikausia kaikin keksittävissä olevin keinoin.
Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija
moniottelija kirjoitti:
Tuskin sua mikään vaivaa. Ihminen luonnostaan pitää nautiskelusta ja jos tilaisuus tulee niin miksei nauttisi. Minä ainakin nautin. Kylläkään itseni runkkaamisesta en juurikaan nauti, ehkä oon liika vuorovaikutusriippuvainen. Halukasta naista kyllä tyydyttelisin tuntikausia kaikin keksittävissä olevin keinoin.
Joskus oman suihkuorgasmini vielä ravistellessa kroppaani, mies tulee samanaikaisesti suihkuun haluten panna myös takaapäin. Orkku toinen toisensa perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaginan alareunasta vedän sormellani tai kahdella vaginaa pitkin kohti klittaa, välillä suuntaa muuttaen, painelen kovemmin tai kevyemmin. Klittaa hieron aluksi ihan häppareiden päältä. Kun klitta tuntuu turvonneelta ja kiihottuneelta ja pillu on todella märkä, keskityn sitten enemmän klitan hyväilyyn.
Hyvältä kuulostaa ! Pidätkö myös nuolemisesta siinä klitalle ihana antaa hyväilyä kielellä ?
Itsetyydytys on normaalia miksi siitä pitää tehdä näin iso numero?
Vierailija kirjoitti:
Nuolemisesta pidän yli kaiken.
Milloin viimeksi olet saanut nauttia niin ? Onko orgasmin saanti sitten helppoa..