Lue keskustelun säännöt.
Ikean pimennysverhot
23.05.2016 |
Onko hyviä? Pimentääkö? Halvat on ainakin mutta onko yhtä tyhjän kanssa... Valkoiset Meretejä mietin (24,95)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mää oon käsittäny, että nuo ei oo "oikeat" pimennysverhot, vaikka jonkin verran kyllä pimentää. Niillä on sitten kyllä ihan pimennysverhojakin, jotka on vähän kalliimpia. Mee Ikean sivulle ja laita hakukenttään pimennysverhot.