Vierailija

Olen siis on/off ihminen eli en juurikaan ole neutraalilla mielellä vaan suurimmaksi osaksi tunnen olevani yli-ihminen, tunnen itseni kauniiksi ja älykkääksi sekä pystyväni mihin vaan, kun taas toisinaan koen itseni niin masentuneeksi, elämänhaluttomaksi ja epäonnistuneeksi että en jaksaisi edes elää.

Tämä kuulostaa maanis-depressiiviseltä, mutta kysynkin onko MAHDOLLISTA että EN olisikaan maanis-depressiivinen? Että onko tällaista myös mieleltään terveillä ihmisillä.

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos kuitenkin pystyt kaikissa tunnetiloissasi toimimaan "normaalin" järkevästi, tuskin olet bipo.

Itsekin joskus dramaattisuuteen taipuvaisena persoonana ajattelin, että saatan olla bipolaarihäiriöinen kun tunne-elämä heittelee, mutta sittenpä seurustelin ihan oikean, diagnosoidun bipon kanssa ja tajusin että se sairaus on kyllä jotain ihan muuta.

Meidän ero oli se, että vaikka minä toisinaan olen sisäisesti täynnä draivia ja uskoa itseen ja välillä kierin itsesäälissä, niin minä kuitenkin koko ajan hoidan tasaisesti arkeni ja elämäni. Tämä bipolaarihäiriöinen ailahteli manian yötkin työn tekemisestä, ryyppäämisestä ja holtittomasta seksuaalisuudesta masennuksen kyvyttömyyteen nousta edes sängystä mennäkseen töihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos kuitenkin pystyt kaikissa tunnetiloissasi toimimaan "normaalin" järkevästi, tuskin olet bipo.

Itsekin joskus dramaattisuuteen taipuvaisena persoonana ajattelin, että saatan olla bipolaarihäiriöinen kun tunne-elämä heittelee, mutta sittenpä seurustelin ihan oikean, diagnosoidun bipon kanssa ja tajusin että se sairaus on kyllä jotain ihan muuta.

Meidän ero oli se, että vaikka minä toisinaan olen sisäisesti täynnä draivia ja uskoa itseen ja välillä kierin itsesäälissä, niin minä kuitenkin koko ajan hoidan tasaisesti arkeni ja elämäni. Tämä bipolaarihäiriöinen ailahteli manian yötkin työn tekemisestä, ryyppäämisestä ja holtittomasta seksuaalisuudesta masennuksen kyvyttömyyteen nousta edes sängystä mennäkseen töihin.

Huh olen helpottunut. Kiitos seikkaperäisestä vastauksesta :) Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat