Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen tullut tässä viimeisimpien parin vuoden sisällä erittäin allergiseksi ja siis suunnilleen saman ajan olen myös nukkunut jatkuvasti lattialla. Voisivatko ko. tekijät vaikuttaa toisiinsa? Haluaisin toki sängyn, mutta se on kokonaan toinen juttunsa - tässä elämäntilanteessa ja miehen kanssa hänen asunnossaan asuessa se ei ole mahdollista. Ennen olin aina aivan terve, joten ärsyttää kyllä. T. Jatkuviin poski- ja otsaontelotulehduksiin, silmätulehduksiin ja astman oireisiin kyllästynyt

Kommentit (6)

Vierailija

Miehen mielestä syyt kaikkiin sairauksiini on ikäni (olen 30+). Hänen mielestään olen niin vanha, että mulla on kaikkia "vanhusten vaivoja" ja vain naureskelee niille.

Vierailija

Oliskohan kuitenkin asunnossa/huonekaluissa hometta? Mullakin mies on allerginen vähän kaikille eläimille ja siitepölylle sekä joillekin ruoka-aineille, silti meillä on kyllä pohjavillaton koira, jonka kanssa ei ole oireita muuta kuin iho-oireet, jos koira nuolasee. Ja miehen oireet siis silmien kutina, hengityksen vinkuminen ja nenäntukkoisuus ja kutina allergioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Osta edes uusi tyyny ja peitto (ei makso paljon) ja vaihda petivaatteet usein. Patjakin olisi kyllä hyvä vaihtaa jos vain voit. Vanhoissa peitoissa ja tyynyissä voi elellä vaikka miten paljon pöpöjä, joten nuo oireet ei välttämättä liity lainkaan siihen, että nukut lattialla. Toki pölyä on, mutta lattiathan voi imuroida ja pestä.

Vierailija

Patja ei saa olla lattiaa vadten, koska se pilaa lattian ja homehduttaa sen keräämällä kehosta kosteutta ja siirtämällä kosteuden lattiaan. Sehän on miehesi asunto, olet kirjoittanut ennenkin. Kerro tuo, niin saat edes sängyn patjan alle, koska tuskin haluaa huonontaa asuntonsa kuntoa. Tästä löytyy tietoa netistä.

Vierailija

Mikä siinä miehessä on niin ylivertaista, että pysyttelet hänen kynnysmattonaan? Hanki oma asunto ja oma sänky. Jos nyt kuitenkin haluat edelleen nuohota miehen asunnon lattioita, niin pese edes tyynyt ja peitto niin kuumalla kuin on sallittu. Tuuleta vuodevaatteita patja mukaanluettuna usein ja silitä tai mankeloi liinavaatteet, niin niistä ei irtoa samalla tavalla pölyä kuin silittämättömistä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat