Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kärsinyt tästä samasta asiasta koko kolmivuotisen suhteen ajan. Miehen ex on todella kaunis, menestyvä, mukava, sosiaalinen ym. Ulkoisesti muistuttaa lähinnä huippumallia, jolla on täydellinen iho, hyvät tissit ym. Tiedän tämän lähinnä valokuvien ja internetin perusteella.

No, minä taas olen tavallisen nätti tallaaja, jolla on finnejä ja tasapaksu vartalo. En käännä päitä. Urakehitykseni polkee paikallaan.

Ajattelin, että tämä epävarmuus menisi ajan myötä ohi. No ei ole mennyt.

Olen ajatellut, ettei miehelle kannata aiheesta avautua. Nyt kuitenkin tuntuu, että kärsin asiasta ainakin niin kauan, kun olen miehen kanssa. Mitä h****a teen?

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Mitä se puhuminen auttaa? Pahimmassa tapauksessa mies reagoi mielestäsi väärin tai jopa lipsauttaa jotain kertovaa teidän eroistanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kamalaa kun ei saa olla oma itsensä edes puolisonsa kanssa kaikkine heikkouksineen päivineen, vaan täytyy miettiä jotain turn offeja. Millaiseksi ihmissuhteet ovat menneet. Pelkkää pintaa ja itsensä brändäystä.

Vierailija

Höh, jotain ihanaa sinussa on oltava kun mies sinun kanssasi on eikä exän. Ei se ulkonäkö, menestyminen jne. tarkoita sitä, että siellä kotona olisi kaikki hyvin. Voithan kysyä mieheltäsi asiasta, sitten ainakin tiedät. 

Ja tavallinenkin nainen on kaunis nainen. Kauniita kevätpäiviä sinulle!

t. Mies 46

Vierailija

Ammut itseäsi nilkkaan jos otat asian puheeksi. Ehkä haluat että mies vakuuttaa sinulle exän olevan hirveä ja että sinä olet upea mutta kun ei siltä vaikuta. Vastaus varmaan olisi että exä on upea ja sinä olet sinä.
T. Palsta-Sherlock

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millaista elämää haluat elää?

Haluaisin tuntea olevani kaunis ja muutenkin hyvä miehen silmissä enkä ajatella, että hänen täytyy hävetä minua.

Itsetuntoni ei ole aina ollut näin huono. En vain kestä, että miehen ex on ulkonäöllisesti ja muutenkin niin, korkealla, että samalla tasolla on varmaan 0,05 % väestöstä.. 

ap

Vierailija

Minkälainen parisuhde teillä on, jos et uskalla puhua miehellesi omista tunteistasi ja ajatuksistasi? Mulle ei tulisi mieleenkään olla puhumatta, jos mikä tahansa asia mua vaivaa. Sen takiahan se puoliso on, että se jakaa arjen ilot ja surut, siihen voi luottaa joka asiassa, se tukee ja ymmärtää. Vai eikö teillä ole noin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tuntea olevani kaunis ja muutenkin hyvä miehen silmissä enkä ajatella, että hänen täytyy hävetä minua.

Itsetuntoni ei ole aina ollut näin huono. En vain kestä, että miehen ex on ulkonäöllisesti ja muutenkin niin, korkealla, että samalla tasolla on varmaan 0,05 % väestöstä.. 

ap

Onko miehesi edes samalla tasolla exänsä kanssa? Ehkä exän täydellisyys rasitti suhdetta? Aina voi toivoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkälainen parisuhde teillä on, jos et uskalla puhua miehellesi omista tunteistasi ja ajatuksistasi? Mulle ei tulisi mieleenkään olla puhumatta, jos mikä tahansa asia mua vaivaa. Sen takiahan se puoliso on, että se jakaa arjen ilot ja surut, siihen voi luottaa joka asiassa, se tukee ja ymmärtää. Vai eikö teillä ole noin?

Koen kyllä, että voin muuten puhua melko lailla vapaasti. Tämä nyt vaan on jotenkin todella häpeällinen aihe. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Onko miehesi edes samalla tasolla exänsä kanssa? Ehkä exän täydellisyys rasitti suhdetta? Aina voi toivoa.

On mies aika lailla samalla tasolla ainaki ulkosesti. Muun menestyksen suhteen ei välttämättä. Mutta joka tapauksessa: minä olen se, joka ei sovi tähän joukkoon. 

ap

Vierailija

Mitä sitten kun olette puhuneet? Mies vakuuttelee, että olet maailman kaunein ja ihanin, entinen oli täys kusipää, jne ja te elätte onnellisena elämänne e lopuun asti...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä mies sitten voi asialle tehdä? Yrittää vakuuttaa sinulle, että olet kaunis ja muutenkin hyvä? Miten hän sitten  sinua kohtelee teon ja sanoin? Eikö hän ole koskaan sinua esim. sanonut kauniiksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten kun olette puhuneet? Mies vakuuttelee, että olet maailman kaunein ja ihanin, entinen oli täys kusipää, jne ja te elätte onnellisena elämänne e lopuun asti...

No eihän se varmaankaan näin mene. En vaan tiedä, mitä ihmettä tekisin.. Miksi kukaan (eli mieheni) downgreidaa näin pahasti?  

Varmaankin ero on ainoa keino päästä tästä tunteesta (en harkitse oikeasti). 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Juu juu tuskinpa on ihan noin kaunis ja vaikka onkin niin monikakku päältä kaunis, kun olet noin ulkonäkökeskeinen onko tullut mieleen että juuri nämä ominaisuudet ja ajatukset joita näin hartaudella pyörittelet olisi se syy miksi mies entisenkin jätti?
Nyt tyttö keksit elämääsi jotain muuta tekemistä tuollainen on tyhjäpäisten kanojen kotkotusta ja niillä pukkaa kriisiä viimeistään kolmenkympin jälkeen kun tulee ryppy.
Toiset vaan on paremman näköisiä ihmisiä mutta ne ovat sitä saunasta tultuaan ja herättyään, ei kriiseilemällä ja kiillottamalla itseään.
Se on siitä kiinni miten kannat ja näet itsesi, yritä lopettaa tuo teinimäinen ulkonäkö keskeisyys se on iso turn off

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä mies sitten voi asialle tehdä? Yrittää vakuuttaa sinulle, että olet kaunis ja muutenkin hyvä? Miten hän sitten  sinua kohtelee teon ja sanoin? Eikö hän ole koskaan sinua esim. sanonut kauniiksi?

On kyllä sanonut kauniiksi ja kohtelee ihan ok hyvin. Minun vaan on vaikea uskoa, miksi pitäisi minua kauniina, kun on kokenut niin paljon parempaakin. 

ap

Vierailija

Mitä sitten, kun tämä ex asia on käsitelty? Etsin uuden asian, josta olla epävarma? Hyvän näköinen miehen kollega, esim.  Kai sinä ymmärrät, että sinussa ei ole vain rakastettavia piirteitä ja tulet aina olemaan jossakin asioissa muita heikompi. Aloita ihan sillä, että opit arvostamaan itseäsi, etkä elä vain miehen kautta. Hanki vaikka joku harrastus, opiskele tai  jotain kohottaa itsetuntoasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ap

On kyllä sanonut kauniiksi ja kohtelee ihan ok hyvin. Minun vaan on vaikea uskoa, miksi pitäisi minua kauniina, kun on kokenut niin paljon parempaakin. 

ap

Se on vain pintaa. 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat