Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tulin viikko sitten sairaalasta kotiin taksilla, aika shokissa ja allapäin. Ei olisi ollut pitkä kävelymatkakaan, mutta hoitaja soitti taksin. Pääsin kotiovelle, mutta maksun yhteydessä tililläni ei ollut edes vaadittua 15euroa. Hätäännyin luonnollisesti, kun olen ihan tavis, en mikään kriminaali. Vaihdettiin puh nrot ja sovittiin, että maksan, kun mies tulee työmatkalta/tai saan itse rahaa. No, miehen työreissu venähti ja olin viime perjantaina edelleen rahaton. Taksikuski soitti ja hätäpäissäni lupasin maksaa tänään. No, ei ole edelleenkään rahaa enkä osaa sanoa varmaa päivää. Ilmoittaisin tilanteen taksiin, mutta hän jo viime puhelussa uhkasi rikosilmoituksella. :( Mitä hittoa teen? Hakeeko poliisi mut ? Naurakaa vaan(aika surkuhupaisaa itsestänikin), mutta neuvokaa, mitä tehdä.

Kommentit (13)

Vierailija

Sovit sen kuskin kanssa, että heti kun saat rahaa sinä viet sen rahan kuskille eikä niin, että kuski joutuu sinua edeleeen jahtaamaan. Hän on tehnyt rahansa eteen jo muutenkin ylimääräistä työtä takiasi.

Vierailija

No niksi miehesi ei voi maksaa sitä laskua? Työmatkalla toimii nettipankki ihan normaalisti. Mitähän sä olet syönyt, jos sulla ei ole yhtään rahaa? Uusavuton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eikö miehesi voi laittaa tilillesi sitä 15e vai oletko muutenkin ollut siellä monta päivää rahatta ja kenties syömättä? Tai sitten soitat miehellesi ja kysyt pankkitunnuksia, jos miehelläsi ei toimi netti. Tai sitten lainaat sen verran joltain läheiseltäsi.

Tai viimeinen vaihtoehto, että otat vielä kerran itse yhteyttä taksiluskiin ja selität tilanteen.

Vierailija

Mitäs jos miehes siirtäisi sulle rahaa? 😀 Tai maksais laskun? Tai jos sillä ei oo nettiä käytössä (mitä epäilen suuresti) nii antaa sulle sen tunnukset et sä voit käydä maksamassa sen tililtä 😀

Helppoa ku heinän teko.

Vierailija

Tässäon nyt aika paljon keksityn tarinan makua. Normaalielämässä sun mies maksais laskun tai laittais rahaa tilillesi. Oli nyt miten oli, et sinä nyt tuosta kuitenkaan vankilaan joudu.

Vierailija

No hävettää sanoa miehelle ja sopia taksikuskin kanssa. Olin sairaalassa itsetuhoisuuden takia ja jostain syystä ne kuitenkin päästi mut kotiin vaikkei siellä ollut ketään. Ruokatarvikkeita mulla kyllä on, mutta en taksikuskille voi tarjota kymmentä kiloa juureksiakaan.  Ilmeisesti masennusta, kroonisia särkyjä ja unettomuutta ei ole hyvä mainita täällä, silloin sitä vasta onkin totaalinen luuseri. Miten tämmönen panikoija pystyy soittamaan henkilölle, jolle on velkaa?? Viime yön valvoin miettien tuleeko poliisi hakemaan mua.

Vierailija

Lisään vielä että yritän miehelle vaieta koko insidentin, koska en voi aiheuttaa enempää huolia, hän on tarpeeksi stressaantunut muutenkin.  Siis hän tietää sairaalareissusta, mutta en halua kertoa enempää. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että yritän miehelle vaieta koko insidentin, koska en voi aiheuttaa enempää huolia, hän on tarpeeksi stressaantunut muutenkin.  Siis hän tietää sairaalareissusta, mutta en halua kertoa enempää. ap

Just. Kannattaisiko sun kuitenkin olla rehellinen itsellesi ja miehellesi ja käsitellä elämääsi sellaisena kuin se on? Luuletko, että miehesi on ihan kuutamolla tilanteesi suhteen? Luuletko, että hänen hyvinvointiaan auttaa kun peittelet asioita? Luuletko, että sinun jaksamistasi auttaa se, ettet voi olla oma itsesi oman kumppanisi kanssa? Ja mikä hemmetin parisuhde se sellainen on, jossa ei voi toiselta kysyä viittätoista euroa omalle tilille jos on oikeasti akuutti tarve? Ihme suossa rämmit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikee uskoo, et sairaala laittaa rahattoman taksiin, joka ollu sairaalassa itsetuhoisuuden takia. Ja kotona ei oo ketään..

Niinpä. Itsetuhoisen ja sen takia sairaalassa olleen taksin ei kyllä pitäisi kuljetella ketään. Aika vastuutonta, sekä sairaalalta että taksilta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat