Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonommuuden tunne miehen eksästä - puhunko miehelle?

Vierailija
23.05.2016 |

Olen kärsinyt tästä samasta asiasta koko kolmivuotisen suhteen ajan. Miehen ex on todella kaunis, menestyvä, mukava, sosiaalinen ym. Ulkoisesti muistuttaa lähinnä huippumallia, jolla on täydellinen iho, hyvät tissit ym. Tiedän tämän lähinnä valokuvien ja internetin perusteella.

No, minä taas olen tavallisen nätti tallaaja, jolla on finnejä ja tasapaksu vartalo. En käännä päitä. Urakehitykseni polkee paikallaan.

Ajattelin, että tämä epävarmuus menisi ajan myötä ohi. No ei ole mennyt.

Olen ajatellut, ettei miehelle kannata aiheesta avautua. Nyt kuitenkin tuntuu, että kärsin asiasta ainakin niin kauan, kun olen miehen kanssa. Mitä h****a teen?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpi heistä halusi erota? Onko mies joskus haikaillut hänen peräänsä? Jos te vaan sovitte paremmin yhteen.

Vierailija
22/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä suhteessa homma arjistuu ja muillakin asioilla on merkitystä kuin miss maailman ulkonäöllä. Jos jotain exästä pitää kysyä, niin minusta vain sitä, mistä syystä heidän tiensä erosivat. Silti, yleensä ihminen on kateellinen ja alemmuudentuntoinen sellaisia ihmisiä kohtaan, joita ei tunne kunnolla. Nyt turhaan tunnet huonoja tuntemuksia tietämättä, miksi erosivat ja myös sinusta ex on "täydellinen" vaikka et tunne häntä, et elämäänsä, ilojaan, surujaan ja huoliaan.

Älä anna tämän asian nakertaa sinun ja miehesi välejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeteltävän moni suomalainen missi on eronnut :-) joten pelkkä kauneus ei takaa onnellista parisuhdetta...

Vierailija
24/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pitää mies puolisona ja terapeutit ovat asia erikseen. Eiköhän tuo asiasi ole sinun pään sisällä. Mies on voinut pettyä exään ja jäädä hylätyksi. Sitten ottanut sinut kun olet mukava ja et ulkonäön puolesta ole heti lähdössä. Et sinä ilmeisesti voi mitään ulkonäöllesi niin mitä mies sille voisi tehdä? Sanoa että rakastaa, tiedät jo. Sanoa, että olet paremman näköinen, se olisi valhe ja tietäisit sen. Parempi systemaattisesti ajatella muita asioita, ulkonäkövertailut on tuhoon tuomittu tie.

Vierailija
25/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi sinut jonkun takia jättää, se ei sitten varmaankaan ole ulkonäkö, vaan epävarmuus ja alemmuudentunto. Se ei varmaan sua olisi edes ottanut, jos pelkkä kauneus olisi sille noin tärkeää kuin sä oletat. Mitäpä jos tekisit itsestäsi niin kiinnostavan, persoonallisen ja vahvan, että se ihailisi ja rakastaisi sinua ihan sen takia? Ole kaikkea sitä, mitä se edellinen ei ollut. Ole se nainen, johon miehesi voi ihastua joka päivä uudelleen. Exään se selvästi ei enää ihastunut, oli miten täydellinen hyvänsä, joten sun kannattaa kilpailla jollain ihan muulla kuin ulkonäöllä.

Vierailija
26/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan joku syy siihen, miksi exä on exä. Sille on varmaan joku syy, miksi sinä olet nykyinen.

Vierailija
27/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kumpi heistä halusi erota? Onko mies joskus haikaillut hänen peräänsä? Jos te vaan sovitte paremmin yhteen.

Minun kuulemani mukaan (käytiin siis asia läpi suhteemme alussa) ero tuli, koska mies lähti työkomennukselle. Mies päätti siis lähteä, vaikka tiedosti riskin, mutta ex-tyttöystävä siis (ymmärtääkseni) jätti. Taustalla olivat kuitenkin myös erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat (meillä nämä sopii paremmin yhteen). 

En tarkalleen tiedä, onko mies haikaillut exän perään. Mistä tietäisinkään? Pitäisikö kysyä? Ilmeisesti olivat eron jälkeen ja meidän tapailun alkuvaiheissa olivat jonkin verran yhteyksissä. Mies ei ainakaan sanojensa mukaan ole harrastanut seksiä muiden kanssa meidä ensimmäisen kerran jälkeen. 

ap

Vierailija
28/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina helpottaa ajatella että sillä on varmaan ihan hirveän ruma värkki.

Vierailija
29/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista elämää haluat elää?

Haluaisin tuntea olevani kaunis ja muutenkin hyvä miehen silmissä enkä ajatella, että hänen täytyy hävetä minua.

Itsetuntoni ei ole aina ollut näin huono. En vain kestä, että miehen ex on ulkonäöllisesti ja muutenkin niin, korkealla, että samalla tasolla on varmaan 0,05 % väestöstä.. 

ap

Mitä mies sitten voi asialle tehdä? Yrittää vakuuttaa sinulle, että olet kaunis ja muutenkin hyvä? Miten hän sitten  sinua kohtelee teon ja sanoin? Eikö hän ole koskaan sinua esim. sanonut kauniiksi?

On kyllä sanonut kauniiksi ja kohtelee ihan ok hyvin. Minun vaan on vaikea uskoa, miksi pitäisi minua kauniina, kun on kokenut niin paljon parempaakin. 

ap

Kauneus on katsojan silmissä?

Vierailija
30/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kuulemani mukaan (käytiin siis asia läpi suhteemme alussa) ero tuli, koska mies lähti työkomennukselle. Mies päätti siis lähteä, vaikka tiedosti riskin, mutta ex-tyttöystävä siis (ymmärtääkseni) jätti. Taustalla olivat kuitenkin myös erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat (meillä nämä sopii paremmin yhteen). 

En tarkalleen tiedä, onko mies haikaillut exän perään. Mistä tietäisinkään? Pitäisikö kysyä? Ilmeisesti olivat eron jälkeen ja meidän tapailun alkuvaiheissa olivat jonkin verran yhteyksissä. Mies ei ainakaan sanojensa mukaan ole harrastanut seksiä muiden kanssa meidä ensimmäisen kerran jälkeen. 

ap

Kyllä kolmen vuoden jälkeen pitää kysyä haikaileeko entisen perään :D Kannattaa muutekin kehitää jotain draamaan, kun tuntuu olevan liian rauhallista ja sopuisaa.

Grow up! Anna miehelle anteeksi, että hänellä on menneisyys ja elättyä elämää takana.

Vierailija
31/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako alkaa maalaamaan piruja seinille?

Vierailija
32/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeasti aivan tarpeeksi hyvän näköinen pitkään parisuhteeseen toisen elämänkumppaniksi ja parhaaksi ystäväksi mutta sitä vaivaa ihan perus naisten ongelma, hirveä ulkonäkö kompleksi joka sumentaa terveen ajattelun, sitten otetaan pää märkänä ripsien pidennyksiä ja huuli täytteitä eikä tajuta että oikeasti näytetään aivan kamalan ylilaitetulta ja se mikä on pahempi on ajatusten taso ja se kehä mitä ne kiertää...

Minua on miehenä siunattu hyvillä fyysisillä ominaisuuksilla ihan kaikessa ja kasvoni miellyttävät 3/4 tapaamistani naisista, ammatinkin puolesta voisin realistisesti tavoitella niitä upeimpia naisia, ei tämä kuitenkaan hattuun ole noussut.

Tyttöystäväkseni eksyi nainen jolla on vitiligoa jonkin verran ja ihan yksi/kaksi "rosoa" ulkonäössä, kuitenki oikeasti kaunis ja hyvissä mitoissa hänkin.

Hänen siskonsa on joillakin mittareilla paremman näköinen ja kuten kaikesta on kateellinen ja katkera pikkusiskolleen, ei ymmärrä miksi hänellä on mies ja tämä sisko on oikea draamailia, ja ulkonäkö hiiri, kaiken aikaa paklataan ja tuunataan, laitetaan lisuketta ja pidennystä ja napsitaan kuvia someen ja pintaliidetään, jonkin verran narsistin vikaa ja kunnon kiusaaja tämä sairaanhoitaja kuitenkin.

Minun naiseni taas käy yliopistolla kumisaappaissa eikä jaksa meikata ellei tarvitse esim illanviettoon, tämä pelaa pelejä rönttöshousuissa ja kun sai lahjaksi erään malliston mekon otti siitä kuvan tukka pystyssä ja villasukat jalassa (:D aivan ihana)

Tukka on helvetin hyväkuntoinen, ei lämpökäsittele tai suihki lakkaa siihen koskaan, ei edes käy kampaajalla vaan tylsistyneenä valoa vasten metsästää kaksihaaraiset, tukka on jumalaisen pitkä ja silminnähden todella hyvä kuntoinen.

Pointtini on se että tuunaamalla ja paklaamalla hän näyttäisi "paremmalta" mutta hän on valintani elämänkumppanikseni arvojen ja ajatusmaailman takia, ei ulkonäön vuoksi.

Toki hän on paremman näköinen kuin siskonsa koska ilman teippipidennyksiä hänen tukkansa on kananperse mallia, kasvojen iho huonokuntoinen vuosikausien raskaan kemikaalien käytön jäljiltä, omat ripset irronneet pidennysten takia ja ripsistä näkee pitkälle ettei ole omat.

Pointti on se että naiseni on kaunis ennen saunaan menoa ja sieltä tullessa samanlainen, laitettuna häikäisevä, hänen siskonsa on kahden tunnin laittamisen jälkeen nopeasti vilkaistuna parempi mutta kun huijauksen riisuu on näky surullinen, ja se on itseaiheutettua.

Vierailija
33/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeasti aivan tarpeeksi hyvän näköinen pitkään parisuhteeseen toisen elämänkumppaniksi ja parhaaksi ystäväksi mutta sitä vaivaa ihan perus naisten ongelma, hirveä ulkonäkö kompleksi joka sumentaa terveen ajattelun, sitten otetaan pää märkänä ripsien pidennyksiä ja huuli täytteitä eikä tajuta että oikeasti näytetään aivan kamalan ylilaitetulta ja se mikä on pahempi on ajatusten taso ja se kehä mitä ne kiertää...

Minua on miehenä siunattu hyvillä fyysisillä ominaisuuksilla ihan kaikessa ja kasvoni miellyttävät 3/4 tapaamistani naisista, ammatinkin puolesta voisin realistisesti tavoitella niitä upeimpia naisia, ei tämä kuitenkaan hattuun ole noussut.

Tyttöystäväkseni eksyi nainen jolla on vitiligoa jonkin verran ja ihan yksi/kaksi "rosoa" ulkonäössä, kuitenki oikeasti kaunis ja hyvissä mitoissa hänkin.

Hänen siskonsa on joillakin mittareilla paremman näköinen ja kuten kaikesta on kateellinen ja katkera pikkusiskolleen, ei ymmärrä miksi hänellä on mies ja tämä sisko on oikea draamailia, ja ulkonäkö hiiri, kaiken aikaa paklataan ja tuunataan, laitetaan lisuketta ja pidennystä ja napsitaan kuvia someen ja pintaliidetään, jonkin verran narsistin vikaa ja kunnon kiusaaja tämä sairaanhoitaja kuitenkin.

Minun naiseni taas käy yliopistolla kumisaappaissa eikä jaksa meikata ellei tarvitse esim illanviettoon, tämä pelaa pelejä rönttöshousuissa ja kun sai lahjaksi erään malliston mekon otti siitä kuvan tukka pystyssä ja villasukat jalassa (:D aivan ihana)

Tukka on helvetin hyväkuntoinen, ei lämpökäsittele tai suihki lakkaa siihen koskaan, ei edes käy kampaajalla vaan tylsistyneenä valoa vasten metsästää kaksihaaraiset, tukka on jumalaisen pitkä ja silminnähden todella hyvä kuntoinen.

Pointtini on se että tuunaamalla ja paklaamalla hän näyttäisi "paremmalta" mutta hän on valintani elämänkumppanikseni arvojen ja ajatusmaailman takia, ei ulkonäön vuoksi.

Toki hän on paremman näköinen kuin siskonsa koska ilman teippipidennyksiä hänen tukkansa on kananperse mallia, kasvojen iho huonokuntoinen vuosikausien raskaan kemikaalien käytön jäljiltä, omat ripset irronneet pidennysten takia ja ripsistä näkee pitkälle ettei ole omat.

Pointti on se että naiseni on kaunis ennen saunaan menoa ja sieltä tullessa samanlainen, laitettuna häikäisevä, hänen siskonsa on kahden tunnin laittamisen jälkeen nopeasti vilkaistuna parempi mutta kun huijauksen riisuu on näky surullinen, ja se on itseaiheutettua.

Kiitos viestistäsi ja hyvistä pointeista! 

Meidän kohdalla (ei minun eikä miehen kohdalla) ole kyse tuollaisesta "laitetusta ulkonäöstä). Meikkaamme toki molemmat, mutta luonnollisesti. Mitään lisäkkeitä en käytä, eikä uskoakseni miehen exäkään. Hän vaan on luontaisesti todella kaunis - niin kropastaan kuin kasvoiltaan. 

ap

Vierailija
34/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä?

Vierailija
35/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä?

Käytän. :) Aikaisemmin pillereitä, nyt ehkäisyrengasta. 

Kokeilinkin olla kuukauden ilman Nuvaringia (tiedän, aivan liian lyhyt aika), mutta olen ehkäisyn suhteen niin hermoheikko, että en luottanut kondomiin ja olihan sen kanssa ongelmia. Palasin siis pian takaisin renkaan käyttäjäksi. Tuosta tauosta iho meni kuitenkin kamalaan kuntoon, mikä heikensi itsetuntoa entisestään. 

ap

Vierailija
36/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viestistäsi ja hyvistä pointeista! 

Meidän kohdalla (ei minun eikä miehen kohdalla) ole kyse tuollaisesta "laitetusta ulkonäöstä). Meikkaamme toki molemmat, mutta luonnollisesti. Mitään lisäkkeitä en käytä, eikä uskoakseni miehen exäkään. Hän vaan on luontaisesti todella kaunis - niin kropastaan kuin kasvoiltaan. 

ap

Juu kyllä täälläkin ollaan komeita ja kauniita, siskoksista toinen vaan yliyrittää kauneudessaan ja toinen ei yritä peitellä pieniä säröjä kauneudessaan vaan kulkee kumisaappaissa meikittä.

Kaksi ääripäätä ja voin lähes kaikkien järkevien miesten puolesta sanoa että tämä villasukka hippi on parempi valinta elämänkumppaniksi.

Siskosten serkku tienaa elantonsa mallintöillä, ajelee aika hyvällä autolla, itse saan sellaisen alle ehkä 10v päästä kun on tullut ylennystä uralla...

Vierailija
37/37 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista aiheeseen liittyen! Täytyy vaan yrittää uskoa, että mies tykkää minusta tällaisena kuin olen. Yritän olla kahdehtimatta henkilöä, jota en edes tunne ja panostaa sen sijaan tähän meidän parisuhteeseemme. 

ap