Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni elättää minua - kysyttävää?

Vierailija
23.05.2016 |

Olen 27-vuotias nainen ja parisuhteessa varakkaan miehen kanssa. Asun ilmaiseksi mieheni omistamassa asunnossa, asumme siis yhdessä. Jos käymme ravintolassa tai matkustelemme yhdessä, mieheni maksaa aina kaiken. Maksan itse vain vaatteeni, meikkini, harrastukseni ja muut omat kuluni. Ja tietysti jos käyn yksin ruokakaupassa, niin maksan, mutta useimmiten mies käy tai käymme yhdessä, jolloin mies maksaa.

Tämä järjestely juontuu opiskeluajoistani, jolloin tienasin hyvin vähän. Nykyisin tienaan itsekin noin 3000 euroa kuussa ja mennessäni töihin ehdotin miehelleni, että voisin alkaa osallistua yhteisiin menoihin. Mies kuitenkin vain sanoi, että hänen mielestään minun on järkevämpi säästää rahani ja että hän voi hyvin maksaa.

Mieheni löytyy vuosittain julkistettavilta verolistoilta. Hän on varakkaasta suvusta ja hänellä on muun muassa muutama sijoitusasunto. Hänen sijoitusvarallisuuttaan en tiedä tarkasti, mutta oletan sen olevan merkittävä. Ansiotulojakin miehellä on reilusti enemmän kuin minulla.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo rikkaan miehen kengittäminen elämäsi suurin saavutus?

Jos, niin ei siinä sit mitää, jatka vaan.

Kaikki ei kykene itse elättämään itseään. Parempi se on, että mies sinut elättää kuin että yhteiskunta.

Suurin saavutukseni toistaiseksi on varmaan maisteritutkinnon suorittaminen ja hyvän työpaikan saaminen.

Mieheni tapaaminen puolestaan on parasta, mitä minulle on tapahtunut :)

Ap

Vierailija
22/33 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaisu, tuollaisen miehen kun löytäis ;)

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii kysellä, mieheni tulee kotiin vasta klo 18!

Ap

Vierailija
24/33 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina sanonut, ja sanon sen myös nyt että tyylikkäällä persereiällä pääsee pitkälle. Niin tässäkin tapauksessa.

Vierailija
25/33 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut myös mieheni elättää, en käy töissäkään edes (eikä hävetä yhtään). Miksipä käydä töissä, kun ei motivaatiota ole, vaikka työni kiva olikin. Saipahan nuori ihminen hyvän työpaikan. Mitään erityisiä saavutuksia en itsekunnioitukseen tarvitse, arvoni ei perustu niihin.

Pidän kodin siistinä ja kauniina, mies arvostaa sitä ja elättää minut mielellään.

Vierailija
26/33 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina sanonut, ja sanon sen myös nyt että tyylikkäällä persereiällä pääsee pitkälle. Niin tässäkin tapauksessa.

Kannattaako siis panostaa peppureiän valkaisuun?

Vierailija
27/33 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin otsikon perusteella että olet ns. trophy-wife, jolloin olisin lähinnä halunnut tietää että onko sinulla ikinä tylsää, kun et käy töissä ja koe työelämän sekä hyviä että haastavia kokemuksia. Mutta koska käyt töissä ja tienaat omia rahojasi en itse näe tilannettasi varsinaisesti sellaisena että miehesi elättäisi sinut.

Eli ei muuta kuin onneksi olkoon, on varmasti hienoa kun on sekä toimiva parisuhde että taloudellinen varmuus / riippumattomuus. Ottaisin mieluusti itsekin tilanteen jossa tienaisin omat rahani, ja sen lisäksi mies maksaisi kaikki yhteiset kulut. Ei tarvitsisi tuijotella tilin saldoa (0 euroa) kaksi päivää ennen palkkapäivää :) Tosin sen verran pitää sanoa että tienaamme molemmat mieheni kanssa ihan mukavasti, tilin saldo menee nollille lähinnä siksi kun matkustelemme hieman liikaa verrattuna tulotasoon. Mutta sepä on jo aiheen vierestä :)

Vierailija
28/33 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko pujottelua?

Vierailija
29/33 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinun rääpäleen pitää käydä töissä. Minä olen jo 50 v, mieheni on elättänyt minua koko ikäni, omistan puolet kaikesta mieheni tienaamilla rahoilla laitetuista jutuista, minulle on maksettu hyvä eläke, minulla on täysi käyttöoikeus mieheni tileihin. Jos eroamme puolet kaikesta on minun. Yksi poika on meillä.

Vierailija
30/33 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti taas vauhdissa :(

Vierailija
31/33 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan lääkkeesi

Päässäsi viiraa ja pahasti.

Vierailija
32/33 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika samankaltainen tilanne kuin sinulla.

Säästän suuren osan tuloistani ja maksan vain omat menoni sekä joskus yhteisiä ruokia.

Asumisen, autot, vakuutukset,matkat, laskut maksaa mies.

Minun palkkani on nettona vähän reilu 2600 e, joten siitä jää säästöön n. 1500 e.

En koskaan kerro töissä kenellekään, että meidän perheessä mies maksaa lähes kaiken. Meillä on kyllä myös lapsi, jonka kulut mies myös maksaa.

Luulen että se saattaisi aiheuttaa kateutta.

Vierailija
33/33 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas todella nössö äijä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan