Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
M27

Järjetön himo noihin herkkuihin. Koska se loppuu? Opinko pitämään 30v naista seksikkäänä?

Tuntuu pahalta, kun pääni kääntyy vaan nuorten naisten perään.

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ole koskaan himoinnut naisia tai nuoria naisia.

Toivoisin, että maailmassa olisi vain komeita, treenattuja ja kauniilla hiuksilla varustettuja miehiä.

Ymmärrän, että toiveeni on turha. Miksi miehet ovat rumia, läskejä - ja kaljuja? :(

N

Vierailija

47-v nainen kysyy: Koska himo 20-25-vuotiaisiin miehiin loppuu? Järjetön himo noihin herkkuihin.

Luulen, että me molemmat joudutaan jossain vaiheessa tyytymään suunnilleen itsemme ikäisiin. Tai eihän sitä koskaan tiedä, onhan joillain sellaisia mummo- ja pappa-fetissejä ;D.

Mutta älä syyttä tunne pahaa oloa himostasi, en minä ainakaan tunne! Nautitaan niin kauan kuin voidaan.

Vierailija

Olen mies enkä ole ikinä himoinnut nuoria naisia. Koulussa himoitsin opettajia. Nuoria nussiessa vanhempia naisia, koska ei ollut mitään saumaa päästä vanhempia panemaan. Nyt kun alkaa jo lohkeemaan.

Vierailija

Ei se lopu koskaan. Kaikki perus heteromiehet pitävät tuon ikäisiä naisia viehättävinä, iästä riippumatta. Tai niin se menee ainakin tutkimusten mukaan.

M40v

M27 kirjoitti:
Järjetön himo noihin herkkuihin. Koska se loppuu? Opinko pitämään 30v naista seksikkäänä?

Tuntuu pahalta, kun pääni kääntyy vaan nuorten naisten perään.

Ei koskaan 30v iso osa on jo päässyt pahasti kulahtamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan himoinnut naisia tai nuoria naisia.

Toivoisin, että maailmassa olisi vain komeita, treenattuja ja kauniilla hiuksilla varustettuja miehiä.

Ymmärrän, että toiveeni on turha. Miksi miehet ovat rumia, läskejä - ja kaljuja? :(

N

Komea mies ei olisi komea, ellen minä olisi rumana ja kaljuuntuvana tuomassa kontrastia. Molempia tarvitaan.

Vierailija

Ajattele ap, voit ihan tietämättäsi joskus katsella jonkun jopa 25-vuotiaan perään, sinä kun et ohikulkevien naisten ikää tiedä. Jotkut näyttää jo 20-vuotiaana 30-vuotiaalta ja jotkut jopa kolmekymppiset niiltä 18-vuotiailta. Oikeammin olisi sanoa, että pidät naisista, jotka näyttävät hyvin nuorilta, oikeastaan teineiltä.

Mutta ole iloinen, sillä itse elät juuri miehuuden parasta aikaa, olet komeimmillasi vielä muutaman vuoden, sitten alkaa rupsahdus. Joten nautihan nyt vaan rauhassa, jos siis olet nuorten naisten suosiossa. Kohta olet keski-ikäistyvä "setämies", kuten nuoret naiset kutsuvat vanhempia miehiä, jotka ovat kiinnostuneita huomattavasti ikäistään nuoremmista naisista. Nyt olet vielä suosion huipulla, 10 vuoden kuluttua voit alkaa katsella lähinnä itseäsi vanhempia naisia. Jos he eivät vieläkään kiinnosta, voi olla vaikea löytää ketään kumppania. Heidän elämästään voit lukea mm. tältä palstalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se lopu koskaan. Kaikki perus heteromiehet pitävät tuon ikäisiä naisia viehättävinä, iästä riippumatta. Tai niin se menee ainakin tutkimusten mukaan.

Ai? Mun isä kutsuu tollasia miehiä pedofiileiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
47-v nainen kysyy: Koska himo 20-25-vuotiaisiin miehiin loppuu? Järjetön himo noihin herkkuihin.

Luulen, että me molemmat joudutaan jossain vaiheessa tyytymään suunnilleen itsemme ikäisiin. Tai eihän sitä koskaan tiedä, onhan joillain sellaisia mummo- ja pappa-fetissejä ;D.

Mutta älä syyttä tunne pahaa oloa himostasi, en minä ainakaan tunne! Nautitaan niin kauan kuin voidaan.

Helppohan se on naisena sanoa. Nainen saa seksiä aina kun haluaa. Vaikka vanhana kurttuisena mummonräähkänä. Mies saa olla iloinen kun joskus lykästää. Ainakin tämmönen perusmies. Ja mitä enemmän tulee ikää, sitä epätoivoisempaa alkaa olla saada yhtään ketään koskaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai? Mun isä kutsuu tollasia miehiä pedofiileiksi.

Minä taas heteroiksi.

Vierailija

Periaatteessa pedofiili voisi esittää ihan saman kysymyksen:

"Koska himo lapsiin loppuu?

Järjetön himo noihin herkkuihin. Koska se loppuu? Opinko pitämään aikuista naista seksikkäänä?

Tuntuu pahalta, kun pääni kääntyy vaan lasten perään."

Ymmärrän kyllä, että sinun himosi toteuttaminen ei ole laissa kiellettyä; saat himoita ja saat toteuttaa himoasi niin usein kuin suinkin onnistut siinä. Pohjimmiltaan kyse on kuitenkin ihan samasta asiasta kuin pedofiilin himossa; hänkään ei pysty näkemään ikäisiään naisia haluttavina, koska jokin nippeli hänen päässään on vinksahtanut.

Njaah, ei sitä pysty sanomaan. 

Jotkut ukot on nuorien tyttöjen perään vielä toinen jalka haudassa. Mutta tämäkään ei ole mikään standardi. 

Uskon tämän liittyvän testosteronitasoihin. Joillakin ne on matalat jo ihan lähtökohtaisesti, siis nuorenakin, ja toisilla pysyvät suhteellisen korkeina hyvinkin vanhaksi. Testosteronin tiedetään vaikuttavan siihen, millaisia naisia mies preferoi.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat