onko kukaan tilannut kidinstyle.dk:sta?
Kommentit (4)
Eli punnat on käännetty euroiksi jotenkin nurinkurisesti.. Loppusumma tulee kuitenkin vain puntina ja todellisen eurosumma on parempi itse varmistaa jonkun valuuttamuuntimen kautta. Ihan edullista silti, etenkin toimituskulut 6,95€.
Tilannut olen toissapäivänä, tilauksesta tullut vahvistus sähköpostiin. Odotellaan!
Minäkin meinasin tilata sieltä jo vaikka mitä, kun hinnat näyttivät euroissa niin huokeilta, kunnes tajusin että väärinhän ne oli muunnettu! Kannattaa siis olla tarkkana!
Eli punnat on käännetty euroiksi jotenkin nurinkurisesti.. Loppusumma tulee kuitenkin vain puntina ja todellisen eurosumma on parempi itse varmistaa jonkun valuuttamuuntimen kautta.
Kun 'käännätte' sivun tanskaksi (Tanskan lippu sivun yläreunasssa), hinnat tulevat DDK:na ja kun näitä hintoja taasen alkaa muuttamaan euroiksi, ovatkin summat taas ihan eri luokkaa..
Lähetinkin mailia ja he vastasivat, että eurohinnat ovat vain suuntaa antavia ja korttia laskutetaan puntien mukaan. DDK-hinnoissa on joku vero mukana..
http://www.kidsinstyle.dk/