Jos uskot olevasi palstan vanhin ihminen, tule kertomaan ikäsi!
Kerro myös miksi palstailet. Löytyykö täältä vanhuksille mitään kiinnostavaa?
Kommentit (39)
45-vuotias olen. Palstalle eksyin ex-avokkini vinkattua, että täältä löytyy Suomen villeimmät jutut :D
On minulla lapsikin, 4-vuotias, joten senkin takia tulee seurattua näitä keskusteluja.
Saatan olla vanhimmasta päästä siinä porukassa, jolla on näin pieniä lapsia.
18 kirjoitteke sinä tänne isovanhempien näkökulmaa.
53v. Löysin palstan 12/98 ja siitä lähtien olen ollut koukussa. Tuolloin minulla oli 2v 4kk ja 9kk ikäiset lapset. Nyt lapseni ovat melkein 20v, 18v ja 16v. Paljon on ollut hyötyä ja hupia. Hupia on edelleen, hyötyä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
60. En kai ole vanhin? I
Et, olen 63. Täällä on mielenkiintoisia aiheita ja erityisesti nuorilta. Ja tietenkin lasten kasvatus kiinnostaa, se on lähellä sydäntäni. Käyn muillakin keskustelupalstoilla.
53v.Vahingossa eksyin n.puolisen vuotta sitten.Iltaisin,kun mies katsoo telkkaria,minä yleensä lueskelen ihmisten kommentteja täällä.Harvemmin tulee ite kommentoitua,mielummin luen toisten
Luulen, että äitini on vanhin, yli 80 vuotta. Joskus näytin juttuja täältä hänelle :D
Syntymävuosi 1934 eli täytän tänä vuonna 82.
Vierailija kirjoitti:
17
16 mä, olet ilmeisesti siis vanhin
Vierailija kirjoitti:
61
Täällä on kiva aina välillä katsella, mitä kakarat kirjoittelee. Ja keskustelu (tai aika useinkin "keskustelu") koskettelee elämää lähes laidasta laitaan. Joskus jopa hauskoja kejuja, joissa intoudutaan keksimään luovia ajatuksia ja annnetaan mielikuvituksen lentää.
16 ei enää o kakara, vaan jo rippiviininsä juonut¡!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
61
Täällä on kiva aina välillä katsella, mitä kakarat kirjoittelee. Ja keskustelu (tai aika useinkin "keskustelu") koskettelee elämää lähes laidasta laitaan. Joskus jopa hauskoja kejuja, joissa intoudutaan keksimään luovia ajatuksia ja annnetaan mielikuvituksen lentää.
16 ei enää o kakara, vaan jo rippiviininsä juonut¡!!!!!!!!!!!!!
Ja ehtoollisellakin jo käynyt!!!!!!!!!! Voinut t oimii myös jo isosena. Revi siitä!!!!!!!
Olen 63.
Olen koulutukseltani perinnetieteilijä (folkloristi ja kansatieteilijä). Minua kiinnostavat erityisesti kaikki tapakulttuuriin liittyvät ketjut; häät ym. juhlat, joulu, pääsiäinen, juhannus, ja sukulaisuussuhteisiin liittyvät asiat.
67-vuotta ja palstailen, että saan nauraa ns. aikuisten typeryyksille ja mahtavalle viisaudelle ja saan ihmetellä, mitä kaikkea sontaa ihmisten elämässä on.
t.mummeli
Vierailija kirjoitti:
Syntymävuosi 1934 eli täytän tänä vuonna 82.
Koskaan ennen en ole saanut näin paljon yläpeukkuja!
Ritva, s. 1934
89v. Tyttäreni 71v käyttää tietokonetta puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että äitini on vanhin, yli 80 vuotta. Joskus näytin juttuja täältä hänelle :D
Käykö hän täällä omin päinkin?
Vierailija kirjoitti:
89v. Tyttäreni 71v käyttää tietokonetta puolestani.
Mokomakin teiniäiti, näitä on palsta täynnä.
57v. En ehkä vanhin, mutta sieltä kypsemmästä päästä kuitenkin. Palstalen huvikseni, luen valikoivasti. Valitsen viihdyttävimmät ketjut.
12v