Vierailija

Tulee sentään mitali kuitenkin. 😊

Kommentit (16)

Vierailija

Jep. Ja onhan Suomessa ennenkin hopeamitalikekkereitä järjestetty. Tänä vuonna mahdollisesti yhdet hopeakekkerit joukkoon lisää. :D

Vierailija

Suomi pelasi hyvät kisat ja kotiin tuomisena toinen sija. 

Hyvä leijonat. 

Taitaa olla 8. finaalitappio Suomelle. 2 voittoa, molemmat Ruotsia vastaan.......pieni suomi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mites teidän elämä muuten? Onko hyvä työ- tai opiskelupaikka, hyvät tulot, parisuhde kunnossa, terveys ja motivaatio, asenne kohdallaan ja kroppa tikissä? Koko Suomi ihailee ja tulevaisuus näyttää hyvälle?

Leijonilla meinaan on noi muutamat pikkujutut kunnossa.. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
HOI KAIKKI! ÄLKÄÄ VASTATKO MITÄÄN TÄHÄN VIESTIIN. ANTAA AP:N PUHUA YKSINÄÄN TÄÄLLÄ! :D

Miksi mun pitäisi yksin täällä puhua? En ajatellut tähän vastailla, kunhan totesin että hopea ei ole häpeä. 😊
MIKSI SÄ HUUDAT?! 😱
Ap

Vierailija

Mäkään en oo koskaan tajunnu miksi finaalipelin häviäminen on kauhea tappio. Siis toinen sijahan on tosi hyvä saavutus näin pieneltä maalta!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, oot kirjottanu nää kaikki viestit ite! :D

Onko sulla jo diagnoosi? Jos ei ole, niin kannattaa hankkia. Ihan ystävällisenä neuvona. 😊
Sinä voit jatkaa tuota sinun yksinpuheluasi, minä jatkan pelin katsomista. Ap

Vierailija

Onpas hassunhauskaa kun feikkaatte aloittajaa. Jatkakaa toki, minä jatkan pelin katsomista enkä vastaa tähän enää. Tämä on aloittajan viimeinen vastaus! Jatkakoon skitsofreenikko yksin ketjuuni huuteluaan jos siitä jotain kiksejä saa. 😂 Ap

Vierailija

Mistä tulee typerä nimi Leijonat? Suomes ei kuitenkaan ole leijonia mailla halmeilla. Onnea mitalista hei! Mut älkää Haaparantaan kännissä menkö kuseksimaan, niinku viimeks. Sai hävetä silmät päästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mäkään en oo koskaan tajunnu miksi finaalipelin häviäminen on kauhea tappio. Siis toinen sijahan on tosi hyvä saavutus näin pieneltä maalta!

Vähän asukkaita, mut jääkiekossa ei mikään pikku-suomi, koska rekisteröityneitä pelaajia suomes o yhtä paljon, kuin venäjällä ja ruotsissa. Suomi on siis jääkiekon suurvalta. Vain usas ja kanadas on enemmän rekisteröityneitä pelaajia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee typerä nimi Leijonat? Suomes ei kuitenkaan ole leijonia mailla halmeilla. Onnea mitalista hei! Mut älkää Haaparantaan kännissä menkö kuseksimaan, niinku viimeks. Sai hävetä silmät päästä.

Suomen vaakunassa on leijona.

Herättipä hopean povaaminen vahvoja tunteita. Mun mielestä hopea on hyvä sijoitus eli oon samaa mieltä apn kanssa. Joka tapauksessa hyvin pelattu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat