Vierailija

Eikä se rakkaat naiset tarkoita sitä, ettemme pitäisi teistä, koska olemme valinneet teidät ja silloin te olette sydämissämme.
Vaikka ohi kävelisikin kaunis ja upeavartaloinen nainen, me kyllä katsomme häntä, mutta teillä on se erityinen paikka sydämissämme, jota ei voi korvata.

Tämä kaikille rakkaille naisille. Olette ihania.

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jaa, no olipa uutinen. Sulle on varmaan sekin uutinen, että naiset nauttii komeiden, hyvärunkoisten miesten katselusta vähintään yhtä paljon. Monesti kuule menee ihan jalat veteläksi kun oikein ihana mies on vastassa, esim. asiakaspalvelutehtävässä. Nää komistukset pääsee myös mun fantasioihin, upeimmat pysyy mukana jopa vuosia.  Mutta ihan sitä omaa miestäni rakastan kaikesta sydämestäni, enkä ikinä pettäisi. Mutta minkäs teet, komeat miehet vaan kääntää pään.

Homomies49

Ihan tiedoksi, etten nauti naisten katselusta. Katselen kyllä mielelläni hyväperseisiä heteromiehiä, nuoria jänteviä kundeja jne.

Ja meitähän on siis väh 10 % väestöstä, suurissa kaupungeissa enemmän.

Vierailija

Homomies49 kirjoitti:
Ihan tiedoksi, etten nauti naisten katselusta. Katselen kyllä mielelläni hyväperseisiä heteromiehiä, nuoria jänteviä kundeja jne.

Mihin tuo 10 % perustuu?

Vierailija

Homomiehet onkin tosi kivoja kavereina! Paitsi, että osaavat jutella, heidän kanssaan on hauskaa katsella ohikulkevia miehiä ;D.

Vierailija

Jaa. Onpa kiinnostavaa. Minäkin naisena nautin komeiden ja hyvävartaloisten miesten katselusta. Ja silti rakastan omaa miestäni. Mitä ihmeellistä tuossa on..? Kyllä mä katselen myös hienoja autoja, vaikka mulla on jo oikein hyvä auto. Tuijottelen myös hienoja taloja, vaikka oma on paras. Voi kai sitä ihailla muutakin kuin omaa, vaikka oma onkin rakkain / paras.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa. Onpa kiinnostavaa. Minäkin naisena nautin komeiden ja hyvävartaloisten miesten katselusta. Ja silti rakastan omaa miestäni. Mitä ihmeellistä tuossa on..? Kyllä mä katselen myös hienoja autoja, vaikka mulla on jo oikein hyvä auto. Tuijottelen myös hienoja taloja, vaikka oma on paras. Voi kai sitä ihailla muutakin kuin omaa, vaikka oma onkin rakkain / paras.

Ei se oma läheskään aina paras ole eikä rakkain mutta ihailla toki saa siitä huolimatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Homomies49 kirjoitti:

Mihin tuo 10 % perustuu?

Toiveajatteluun. Tuo kymmenesosa on se osuus, jolla on joskus ollut jokin homoseksuaaliseksi luokiteltavissa oleva kokemus. Siis vaikkapa on nuorena halaillut toista miestä. Jos heidät lasketaan homoseksuaaleiksi, niin silloin suurin osa homoista pitäisi laskea heteroiksi.

Vierailija

Ei kaikki nauti, etenkään henkisesti itsensä uudelleen löytäneet.

Mitä yksioikoisempi mies (tai ihminen ylipäätään) kyseessä, sitä todennäköisemmin myös katselee eläimellisesti muita ihmisiä toivoen pääsevänsä parittelemaan heidän kanssaan.

Kehittynyt yksilö pystyy näkemään elämässä mielenkiintoisempia asioita kuin edellä mainitun, hyvin alkukantaisen toiminnan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat