Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä ainakin käyn komeiden ja seksikkäiden miesten kanssa syömässä, elokuvissa, piknikillä, uimassa ja kehun heidän seksikkäitä kuviaan instagramissa.

Miksi jotkut ajattelevat, että parisuhteessa pitäisi tykätä ja olla kiinnostunut vain siitä omasta kumppanista?

En ymmärrä.

Sivut

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miten se on kumppanilta pois, jos käyn silloin tällöin elokuvissa komean miehen kanssa ja tykkään hänen kuvistaan instagramissa? Miksi en saisi piristää muidenkin miesten päivää?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten se on kumppanilta pois, jos käyn silloin tällöin elokuvissa komean miehen kanssa ja tykkään hänen kuvistaan instagramissa? Miksi en saisi piristää muidenkin miesten päivää?

Ap

Ei mitenkään.

Sitä sinun kannattaa enemmin kysyä puolisoltasi. Toki jos hänen mielestään saat ehkä asiasta on turha keskustella.

Vierailija

Minäkään en aio lopettaa muista miehistä kiinnostumista vaikka parisuhteessa nyt olenkin.

Juuri äsken sovin treffit yhden miehen kanssa, joka on mielestäni todella hyvännäköinen. Aiomme mennä leffaan ja sitten johonkin syömään. En näe tässä mitään väärää, se ei ole pettämistä jos haluaa vain piristää muidenkin miesten päivää. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkään en aio lopettaa muista miehistä kiinnostumista vaikka parisuhteessa nyt olenkin.

:)

Onko ajatuksesi sitten se että sen pitäisi jostakin syystä lopettaa? Osaatko vastata miksi olet sitä mieltä että niin ei saisi tehdä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten sä voit luulla sitä piristäväs, kun oot varattu? Pillusi ei ole saatavilla, nuija, eli et oikeasti paranna mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko ajatuksesi sitten se että sen pitäisi jostakin syystä lopettaa? Osaatko vastata miksi olet sitä mieltä että niin ei saisi tehdä?

Jotkut ovat ihmetelleet tätä mutta he vain ovat niin mustasukkaisia ja huonoitsetuntoisia. Minulla on hyvä itsetunto ja pystyn tapaamaan miehiä ilman että petän heidän kanssaan. :) Tuskin miestänikään haittaisi vaikka tietäisi, että käyn muidenkin miesten kanssa ulkona jne. Hänellä kun on myös hyvä itsetunto. Vain sairaalloisen mustasukkainen ihminen kieltää toista tapaamasta myös muita ihmisiä. Jos he sattuvat olemaan aina komeita miehiä, niin minkäs sille voin, sillä arvostan niin paljon mieskomeutta eikä se ole omalta mieheltäni pois, että piristän myös näiden komistusten elämää kehuillani ja mukavalla yhdessä ololla :)

Vierailija

Tavallaan aika vaikea kysymys. Voi kai sitä muistakin pitää ja tavata, mutta kumppanin pitäisi olla muita tärkeämpi ja sen pitäisi näkyä toiminnassasi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten sä voit luulla sitä piristäväs, kun oot varattu? Pillusi ei ole saatavilla, nuija, eli et oikeasti paranna mitään.

Miehet tykkäävät viettää aikaa kanssani, sillä kanssani on hyvä keskustella ja olen hyvä kuuntelija, ja nämä miehet myös ovat keskivertoa komeampia, joten he saavat seksiä milloin haluavat.  He tykkäävät kehuista ja jopa vaativat saada niitä, sillä he ovat tottuneet saamaan niitä ja näin ollen jääneet koukkuun siihen hyvään fiilikseen mikä tulee, kun heitä kehutaan. Siksi minä seuraan heitä instagramissa ja tykkään heidän kuvistaan joissa he näyttävät seksikkäiltä. Heille se on tärkeää. Minä saan hyvän olon, kun voin antaa heille hyvän olon kehuillani ja huomionosoituksillani :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat ihmetelleet tätä mutta he vain ovat niin mustasukkaisia ja huonoitsetuntoisia. Minulla on hyvä itsetunto ja pystyn tapaamaan miehiä ilman että petän heidän kanssaan. :) Tuskin miestänikään haittaisi vaikka tietäisi, että käyn muidenkin miesten kanssa ulkona jne. Hänellä kun on myös hyvä itsetunto. Vain sairaalloisen mustasukkainen ihminen kieltää toista tapaamasta myös muita ihmisiä. Jos he sattuvat olemaan aina komeita miehiä, niin minkäs sille voin, sillä arvostan niin paljon mieskomeutta eikä se ole omalta mieheltäni pois, että piristän myös näiden komistusten elämää kehuillani ja mukavalla yhdessä ololla :)

Miten se SUN itsetuntoon liittyy osaatko käydä miesten kanssa ulkona vain kaverina, kun kuitenkin SELKEÄSTI ap toi esille sen, että ilmassa on sen tyyppisen hyväksynnän hakua ja antamosta, joka edeltää suhteen synnyttämistä? Ei sulla kamalan vahva itsetunto vaikuta olevan. Ja vielä kumppaniltasi salaa? Miten oksettava oikein olet. Tarkista nyt ensin, että se on kumppanillesi okei, vai eikö itsetuntosi oikein riitä kertomaan asiaa rehellisesti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat ihmetelleet tätä mutta he vain ovat niin mustasukkaisia ja huonoitsetuntoisia. :)

Onko siis joku muukin sinusta mustasukkainen kuin kumppanisi vai onko hän huonoitsetuntoinen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehet tykkäävät viettää aikaa kanssani, sillä kanssani on hyvä keskustella ja olen hyvä kuuntelija, ja nämä miehet myös ovat keskivertoa komeampia, joten he saavat seksiä milloin haluavat.  He tykkäävät kehuista ja jopa vaativat saada niitä, sillä he ovat tottuneet saamaan niitä ja näin ollen jääneet koukkuun siihen hyvään fiilikseen mikä tulee, kun heitä kehutaan. Siksi minä seuraan heitä instagramissa ja tykkään heidän kuvistaan joissa he näyttävät seksikkäiltä. Heille se on tärkeää. Minä saan hyvän olon, kun voin antaa heille hyvän olon kehuillani ja huomionosoituksillani :)

Joo mutta tuo ei ole normaalia, koska olet parisuhteessa. Siis parisuhteenne on erikoinen, kun siihen mahtuu tuollainenkin seikka. Huonompi parisuhde kuin esim mulla! Mun mies antaakin kaiken huomionsa mulle, samoin mä omani hänelle! Ei kaivata ketään ressukoita suhteemme ulkopuolelta ainakaan niin että haettais asialle hyväksyntää Vauvapalstalta! Ainahan nyt ihastumisia tulee, mutta että kehuisin itseäni niistä niin hohhoijakkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten se SUN itsetuntoon liittyy osaatko käydä miesten kanssa ulkona vain kaverina, kun kuitenkin SELKEÄSTI ap toi esille sen, että ilmassa on sen tyyppisen hyväksynnän hakua ja antamosta, joka edeltää suhteen synnyttämistä? Ei sulla kamalan vahva itsetunto vaikuta olevan. Ja vielä kumppaniltasi salaa? Miten oksettava oikein olet. Tarkista nyt ensin, että se on kumppanillesi okei, vai eikö itsetuntosi oikein riitä kertomaan asiaa rehellisesti?

Eiköhän se ole omalle miehelleni ok että käyn ulkona muiden miesten kanssa, sillä ole kertonut olevani ystävän kanssa ja ei hän sen enempää ole kysellyt että kuka ystävä. Jos ystäväni sattuu olemaan komea mies niin ei minun sitä tarvitse omalle miehelleni ilmoittaa, sillä mehän olemme YSTÄVIÄ enkä minä harrasta seksiä tai edes suutele näiden miesten kanssa. Jos mieheni kysyisi kuka ystäväni on niin tottakai kertoisin. :) mutta hän ei ole kysynyt joten miksi siitä erikseen kertoisin? ystävä kuin ystävä, ei sukupuolella tai ulkonäöllä ole väliä.

Vierailija

Niin ja lisään vielä että meillä on molemmilla tunnukset instagramiin mieheni kanssa ja mieheni kyllä näkee keitä seuraan, jos nyt on siitä edes kiinnostunut. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat ihmetelleet tätä mutta he vain ovat niin mustasukkaisia ja huonoitsetuntoisia. :)

Onko siis joku muukin sinusta mustasukkainen kuin kumppanisi vai onko hän huonoitsetuntoinen?

Ei vaan jotkut ystäväni ovat ihmetteleet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei vaan jotkut ystäväni ovat ihmetteleet.

...ja pidät ihmettelyä mustasukkaisuutena... ok...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat