Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis selfieistä? Joissa poseerataan tarkoituksella. Mun itsetunnon päälle hieman ottaa mutta mulla nyt onkin maailman paskin itsetunto. En mäkään tosin tykkäile miesten kuvista. En näe siinä mitään pointtia.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

No enemmänkin ihmettelen, mikä tarkoitus tuollaisella tykkäämisellä on, jos on parisuhteessa.

Ymmärrän, että sinkkumiehet haku päällä tykkäilevät naisten kuvista netissä toiveena herättää näiden kyseisten naisten huomio, mutta miksi ihmeessä parisuhteessa elävä mies kokee tarpeelliseksi tykätä muiden naisten kuvista?

Vähän sama kuin jos kadulla kulkiessa pariskuntien miehet kehuisivat aina ohikulkevien naisten ulkonäköä. Naista kehutaan yleensä iskemistarkoituksessa tai sitten sinkkumiesten toimesta, jotka vain haluavat piristää naisten päivää.

Mutta parisuhteessa elävän miehen muiden naisten kehuminen on vähän kyseenalaista, mitä sillä haetaan? Halutaan piristää muiden naisten päivää? Mitäpä jos keskittyisivät piristämään sen oman naisensa päivää. Vai mikä tarkoitus parisuhteessa olemiselle on? Se, että on joku joka tekee ruuat ja hoitaa kotityöt ja johon voi silloin tällöin tyhjentää kivespussinsa? Ja ne kehut ja muut huomionosoitukset on sitten tarkoitettu ohikulkeville naisille?

Ei mene mun jakeluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi muista ihmisistä ei saisi pitää enää sen jälkeen, kun ollaan parisuhteessa? Tietenkin klikkauksilla halutaan ilahduttaa sitä toista ihmistä, eikä se kyllä ole pois puoliolta :O

2, jolla on ikää 45

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No enemmänkin ihmettelen, mikä tarkoitus tuollaisella tykkäämisellä on, jos on parisuhteessa.

Ymmärrän, että sinkkumiehet haku päällä tykkäilevät naisten kuvista netissä toiveena herättää näiden kyseisten naisten huomio, mutta miksi ihmeessä parisuhteessa elävä mies kokee tarpeelliseksi tykätä muiden naisten kuvista?

Vähän sama kuin jos kadulla kulkiessa pariskuntien miehet kehuisivat aina ohikulkevien naisten ulkonäköä. Naista kehutaan yleensä iskemistarkoituksessa tai sitten sinkkumiesten toimesta, jotka vain haluavat piristää naisten päivää.

Mutta parisuhteessa elävän miehen muiden naisten kehuminen on vähän kyseenalaista, mitä sillä haetaan? Halutaan piristää muiden naisten päivää? Mitäpä jos keskittyisivät piristämään sen oman naisensa päivää. Vai mikä tarkoitus parisuhteessa olemiselle on? Se, että on joku joka tekee ruuat ja hoitaa kotityöt ja johon voi silloin tällöin tyhjentää kivespussinsa? Ja ne kehut ja muut huomionosoitukset on sitten tarkoitettu ohikulkeville naisille?

Ei mene mun jakeluun.

No niinpä... Tätä tosiaan minäkin ihmettelen. Ehkä pitää kysyä suoraan. Kiitos vastauksista. Tiedän, etten ole ainoa. 

-ap

Vierailija

Ihan oikeastiko ette itsekään enää tykkäile tai kommentoi miespuolisten tuttavienne profiilikuvan vaihdoksia jne enää sen jälkeen, kun seurusteletta?? Onko teillä koko ajan vain paneminen mielessä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies käyttää vain Facebookia ja sitäkin vähän. Ei se oikeastaan haittaa, että tykkäilee muistakin ihmisistä kuin minusta.

Oletko muutenkin mustasukkainen? Tunnistatko istesi tämän pitkän ketjun jutuista?

http://www.vauva.fi/keskustelu/2564185/mustasukkaisen_kumppanin_sairaimm...

En tunnista itseäni noista. Ainoastaan tämä asia ihmetyttää. Muuten mies saa tulla ja mennä ihan miten haluaa, kunhan ei muita naisia pane. Ja tämän toki tiedänkin, ettei niin tekisi. On muuten todella hellä ja rakastava puoliso. Tulee vaan itselle sellainen olo ettei ole tarpeeksi kaunis tällaisena. Kuten sanoinkin, mulla on todella huono itsetunto. 

-ap

Vierailija

No, se huono itsetunto ei saa kuitenkaan johtaa siihen, että kiellättä miehiltänne naispuolisten ystävien kuvien klikkailun tai yhteydenpidon. Silloin te olette jo tuon mustasukkaisuusketjun hulluja.

Vierailija

No ei jos ne naiset on tuttuja :D

Jos tykkäilisi random naisten kuvista jatkuvasti ja seuraisi jotain sivuja mihin postataan puolialastomien pimujen kuvia niin sitten kieltämättä vähän haittaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi muista ihmisistä ei saisi pitää enää sen jälkeen, kun ollaan parisuhteessa? Tietenkin klikkauksilla halutaan ilahduttaa sitä toista ihmistä, eikä se kyllä ole pois puoliolta :O

2, jolla on ikää 45

Jos minä haluan ilahduttaa parisuhteessa ollessani muita miehiä, teen sen parhaiten menemällä sänkyyn niiden kanssa, sillä miehethän pitävät seksistä enemmän kuin että kehuisin vain heidän ulkonäköään. Jos siis haluan varattuna piristää muidenkin miesten päivää menemällä sänkyyn heidän kanssaan, niin miksi sitä paheksutaan?

Vierailija

Mun mies ei ole kummassakaan, ainakaan omalla nimellään. En tiedä mitä ajattelisin jos siellä tykkäilisi muista naisista. Toisaalta, mistäpä minä tiedän paljonko hän tykkää esim naisista työpaikallaan. Joka päivä.... 😳

Vierailija

Kyllä haittaisi. Tosi yököttävää käytöstä ja suuttuisin varmasti. Olen niin kiivas, että voisin jopa lähteä lätkimään tuollaisesta. Harva äijä myöskään sietäisi samaa naiselta, lyön siitä vaikka vetoa. Minä haluan olla miehelle se one and only, kaunein ja ihanin ja en todellakaan tykkäisi siitä, että mies avoimesti osoittaa arvostavansa myös muiden naisten kauneutta ja ihanuutta. Sen verran mustasukkainen olen luonteeltani. N25

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

2, jolla on ikää 45

Olen täysin samaa mieltä.

Jos minä olen parisuhteessa, niin aivan varmasti olen ihan yhtä kiinnostunut muista miehistä kuin sinkkunakin. Käyn heidän kanssaan kahvilla, syömässä, elokuvissa, kehun heitä, tykkäilen heidän kuvistaan instagramissa, haaveilen heistä iltaisin nukkumaan mennessä jne.

Ei parisuhde sitä tarkoita, ettenkö saisi viettää aikaa minun mielestäni seksikkäiden miesten kanssa ja tehdä heidät iloiseksi silloin tällöin seksinkin harrastamisella.

Parisuhteessa oleminen ei tarkoita sitä, että pitäisi nähdä vain se oma kumppani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

2, jolla on ikää 45

Ei todellakaan ole puolisolta pois kun tykkää jostakin kaverin kuvasta. On mies tai nainen. Eri asia jos alkaa sättäilee privana tuhmia yms.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

2, jolla on ikää 45

Ei todellakaan ole puolisolta pois kun tykkää jostakin kaverin kuvasta. On mies tai nainen. Eri asia jos alkaa sättäilee privana tuhmia yms.

Mikä siinä tuhmien puhumisessa on niin paljon pahempaa kuin siinä, että laittaa sydämen toisen kuvalle?

Vierailija

Ihmettelisin suuresti jos se seurailisi jotain selfie-pimuja. Ei todellakaan ole sellainen mies, jota minä ihailisin ja rakastaisin, jos harrastaisi moista.

Vierailija

Samalla logiikalla minä naisena sitten flirttailen myös niille naispuolisille tuttavilleni, joiden kuvista tykkäilen. Herranjestas, mitähän tuttavani minusta ajattelevat? Tai siskoni ja veljeni? :O

Vierailija

Jos et tykkää siitä, niin kerro se miehelle. Siitä voi sitten tehdä omat johtopäätökset miten mies A. perustelee toimintansa ja B. lopettaako, kun tietää sen aiheuttavan sinulle huonoa mieltä. 

Tykkäilen silloin tällöin miesten kuvista, ja jos mieheni sanoisi, että tuntuu hänestä pahalta niin miksen voisi sitä silloin lopettaa. Ei se tykkäily mulle niin tärkeää ole.

Vierailija

Profiilikuvan tai aktiviteettikuvan tykkäämisessä ei minusta ole mitään väärää.

Belfiet ja muut tusinamutrukuvat sitten asia erikseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä haittaisi. Tosi yököttävää käytöstä ja suuttuisin varmasti. Olen niin kiivas, että voisin jopa lähteä lätkimään tuollaisesta. Harva äijä myöskään sietäisi samaa naiselta, lyön siitä vaikka vetoa. Minä haluan olla miehelle se one and only, kaunein ja ihanin ja en todellakaan tykkäisi siitä, että mies avoimesti osoittaa arvostavansa myös muiden naisten kauneutta ja ihanuutta. Sen verran mustasukkainen olen luonteeltani. N25

Monestiko olet pistänyt astiastot uusiksi? Joko olet lyönyt miestäsi? Aiotko hankkia joskus lapsia hakattavaksesi?  

Vierailija

Itse pidin eilen tyttöystävän kanssa leffaillan ja kehui muutamaa näyttelijää söpöksi (niin kuin naiset yleensä tekevät), en vetänyt hernettä nenään ja alkanut tivaamaan syytä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat